Dirigente van 2 koren zoekt nog een koor/ook interim.

  • Paula

    Graag zou ik naast mijn gospelkoor en gemengd koor nog een (leergierig en enthousiast )gemengdkoor,

    gospelkoor en een mannenkoor onder mijn hoede hebben.

    Ik ben beschikbaar op de dinsdag en donderdagavond in een straal van 75 km. rondom Darp (Meppel).

    40 jaar ervaring heb ik onlangs met een jubileumfeest gevierd.

     

  • Paula

    psymphorosa

    Graag zou ik naast mijn gospelkoor en gemengd koor nog een (leergierig en enthousiast )gemengdkoor,

    gospelkoor en een mannenkoor onder mijn hoede hebben.

    Ik ben beschikbaar op de dinsdag en donderdagavond in een straal van 75 km. rondom Darp (Meppel).

    40 jaar ervaring heb ik onlangs met een jubileumfeest gevierd.

     

     

  • Paula

    psymphorosa

    Graag zou ik naast mijn gospelkoor en gemengd koor nog een (leergierig en enthousiast ) gemengdkoor,

    gospelkoor en een mannenkoor onder mijn hoede hebben. Om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te tredens.

    Ik ben beschikbaar op de dinsdag en donderdagavond in een straal van 80 km. rondom Darp (Meppel).

    Tevens beschikbaar voor overdagkoren. Ik ben ook pianist, pianopedagoog en muziekcoach.

    Zie mijn website Symphorosasmelodies. Mijn 40 jaar ervaring heb ik onlangs met een jubileumfeest gevierd.

     

     

    Post is bewerkt op mei 11, 2015, 12:50 p.m. door psymphorosa

  • Paula

      

     

  • Paula

    psymphorosa

    M.i.v. 24 augustus ben ik beschikbaar als dirigent op de dinsdag en de donderdag.

    Ook overdagkoren kunnen reageren! Liefst Christelijk koor.

     

     

  • Paula

    Graag zou ik nog een (leergierig en enthousiast ) gemengdkoor, gospelkoor en/of mannenkoor onder mijn hoede hebben.

    Om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te tredens.Ik ben beschikbaar op de dinsdag, woensdag en donderdagavond in een straal van 80 km. rondom Darp (Meppel).Tevens beschikbaar voor overdagkoren. Ik ben ook pianist, pianopedagoog en muziekcoach.Zie mijn website Symphorosasmelodies. Mijn 40 jaar ervaring heb ik onlangs met een jubileumfeest gevierd.

  • Paula

    m.i.v. 24 augustus ben ik ook op de woensdagavond beschikbaar!

    Hierbij nodig ik iedereen uit mee te doen met het Kerstprojectkoor zie hiervoor

    de site van mijn koor: http://www.testimonytothelord.nl

  • Paula

    psymphorosa

    Graag zou ik nog een (leergierig en enthousiast ) gemengdkoor, gospelkoor en/of mannenkoor onder mijn hoede hebben.

    Om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te tredens.Ik ben beschikbaar op de dinsdag, woensdag en donderdagavond in een straal van 80 km. rondom Darp (Meppel).Tevens beschikbaar voor overdagkoren en als interim-dirigent. Ik ben ook pianist, pianopedagoog en muziekcoach. Zie mijn website Symphorosasmelodies. Mijn 40 jaar ervaring heb ik onlangs met een jubileumfeest gevierd.