Dirigent heeft avond vrij

  • Jan

    Ervaren, professionele, arrangerende en pianospelende dirigent heeft de woensdagavond nog vrij voor een kamerkoor, oratoriumkoor, vrouwenkoor of (prot.) gemengd koor; géén gospel, opera/operette en musical. Midden van het land. Ook beschikbaar als invaller. Reacties zijn welkom!

  • Hanneke Gillissen

    Hallo Jan,

    Wat jammer dat je alleen nog de woensdagavond vrij hebt. Misschien woon je ook te ver uit de buurt maar ons vrouwen Barbershopkoor met 35 enthousiaste leden, is op zoek naar een nieuwe dirigent.

    Misschien ken jij iemand bij ons in de buurt die een enthousiast Barbershopkoor zou willen dirigeren?

    In de hoop iets van je te horen teken ik met vriendelijke groet,

    Hanneke Gillissen

  • Jan

    Sorry, maar ik denk dat ik je even niet verder kan helpen.

    Succes met je zoektocht!

  • José Stals

    Misschien zijn wij al te laat, maar met ingang van september a.s. heeft ons koor Ratatouille behoefte aan een nieuwe dirigent. Wij komen uit Wijchen, repeteren op woensdagavond van 20.00-22.15 uur (inkl. 1 kwartier pauze) 1x per 14 dagen. Zoals onze naam aangeeft, is ons repertoire erg gevarieerd. Bij ons 10-jarig bestaan hebben we een CD uitgebracht met als titel “van Brahms tot Boeijen”. Wij zingen Nederlandstalig (smartlappen, drs.P), Engels (gouden ouwe van Beatles, Carpenters e.d.), Duits, heel soms Frans. Ons koor wordt begeleid door een professionele pianist. Indien u op woensdagavond nog vrij bent, nodig ik u uit te reageren bij onze voorzitter, de heer Sjef de Roos, 024-6413906Jan schreef:

    >

    > Ervaren, professionele, arrangerende en pianospelende

    > dirigent heeft de woensdagavond nog vrij voor een kamerkoor,

    > oratoriumkoor, vrouwenkoor of (prot.) gemengd koor; géén

    > gospel, opera/operette en musical. Midden van het land. Ook

    > beschikbaar als invaller. Reacties zijn welkom!

  • Hanneke Gillissen

    HAllo Jan,

    Onderstaande mail ontving ik vandaag. Ik heb geen flauw idee hoe deze bij mij terecht is gekomen maar volgens mij moest hij naar jou verstuurd worden.

    Ik heb hem teruggestuurd naar de afzender en bij deze stuur ik hem ook naar jou.

    Hoop dat jullie elkaar vinden.

    Vriendelijke groet,

    Hanneke Gillissen

    www.dekeukenprinses.nl

    Misschien zijn wij al te laat, maar met ingang van september a.s. heeft ons

    koor Ratatouille behoefte aan een nieuwe dirigent. Wij komen uit Wijchen,

    repeteren op woensdagavond van 20.00-22.15 uur (inkl. 1 kwartier pauze) 1x

    per 14 dagen. Zoals onze naam aangeeft, is ons repertoire erg gevarieerd.

    Bij ons 10-jarig bestaan hebben we een CD uitgebracht met als titel "van

    Brahms tot Boeijen". Wij zingen Nederlandstalig (smartlappen, drs.P), Engels

    (gouden ouwe van Beatles, Carpenters e.d.), Duits, heel soms Frans. Ons koor

    wordt begeleid door een professionele pianist. Indien u op woensdagavond nog

    vrij bent, nodig ik u uit te reageren bij onze voorzitter, de heer Sjef de

    Roos, 024-6413906Jan schreef:

    >

  • Tanja Taale

    Is je woensdagavond nog steeds vrij, want wij zijn dringend op zoek naar een dirigent per september. Wij zijn een gemengd kerkkoor van ongeveer 40 leden. Wij zingen nederlandstalige muziek van componisten als Antoine Oomen en Tom lowenthal. Ik ben de vaste begeleider van dit koor en doe dit werk naast mijn lespraktijk piano. Ik kan je verzekeren dat dit een zeer goed amateurkoor is dat muzikaal gezien aan een professioneel niveau kan tippen. Heb je interesse? Neem dan kontakt met mij op: mijn telefoonnummer is 0317 - 418761.

    O ja, we repeteren en zingen in Wageningen in verschillende kerken.

    Groetjes,

    Tanja Taale

  • Jan

    Hoi Tanja,

    Dank voor je reactie: Ik ben nog vrij op woensdag, maar omdat ik kerkorganist ben in twee kerken ben ik alle weekenden al bezet en dus niet beschikbaar voor jullie koor, hoe geweldig me at ook lijkt!

    Succes met verder zoeken!

    JanTanja Taale schreef:

    >

    > Is je woensdagavond nog steeds vrij, want wij zijn dringend

    > op zoek naar een dirigent per september. Wij zijn een gemengd

    > kerkkoor van ongeveer 40 leden. Wij zingen nederlandstalige

    > muziek van componisten als Antoine Oomen en Tom lowenthal. Ik

    > ben de vaste begeleider van dit koor en doe dit werk naast

    > mijn lespraktijk piano. Ik kan je verzekeren dat dit een zeer

    > goed amateurkoor is dat muzikaal gezien aan een professioneel

    > niveau kan tippen. Heb je interesse? Neem dan kontakt met mij

    > op: mijn telefoonnummer is 0317 - 418761.

    > O ja, we repeteren en zingen in Wageningen in verschillende

    > kerken.

    >

    > Groetjes,

    > Tanja Taale