Kerkkoor zoekt dirigent

  • M. van Leent

    Het dames- en herenkoor (Gregoriuskoor) van de RK H. Hartparochie te Deventer is met spoed op zoek naar een

    enthousiaste dirigent(e)

    Het koor telt 40 leden verdeeld over 4 muziekstemmen (sopraan, alt, tenor en bas).

    Het repertoire van het koor bestaat uit Nederlandse, Latijnse en gregoriaanse missen en kerkgezangen.

    Repetities op donderdagavond.

    Daarnaast ondersteuning bij vieringen in het weekend (meestal zondagmorgen).

    Bij hoogtijdagen (kerst, pasen, etc) uitvoeringen van koor met ad hoc orkest (violen, celli, dwarsfluiten, hobo).

    Heb je belangstelling, laat het dan graag weten.

  • m

    Geachte heer, mevrouw,

    Ben geinteresseerd in uw vacature voor het kerkkoor. Zou u met mij contact op kunnnen nemen.

    Tel. 06 - 41063498

    Met vriendelijke groet,

    M. Kokkeler

  • Roel

    Anonymous

    Het dames- en herenkoor (Gregoriuskoor) van de RK H. Hartparochie te Deventer is met spoed op zoek naar een

    enthousiaste dirigent(e)

    Het koor telt 40 leden verdeeld over 4 muziekstemmen (sopraan, alt, tenor en bas).

    Het repertoire van het koor bestaat uit Nederlandse, Latijnse en gregoriaanse missen en kerkgezangen.

    Repetities op donderdagavond.

    Daarnaast ondersteuning bij vieringen in het weekend (meestal zondagmorgen).

    Bij hoogtijdagen (kerst, pasen, etc) uitvoeringen van koor met ad hoc orkest (violen, celli, dwarsfluiten, hobo).

    Heb je belangstelling, laat het dan graag weten.

  • Roel

    Geachte heer/mevrouw,

    Ik ben geïnteresseerd in uw koor.

    Graag zou ik met u in contact willen komen. 

    Mijn profiel staat op deze pagina onder: dirigent zoekt koor, gepost door Roel.

    Graag verneem ik uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Roel Staal

    rstaal@outlook.com

    0644113356