Dirigent aangeboden (Drenthe/Noord-Overijssel/Zuid-Groningen)

  • popkoorleek@hotmail.com

    Hallo Vincent,

    Popkoor Leek is momenteel op zoek naar een nieuwe dirigent. Wij oefenen op de donderdagavond. Ik heb de vacature hier net uitgezet. Daarin staat ook een profiel van wat we zoeken. Kijk maar even in de vacature en hopelijk horen we van je.

    Groetjes

    Jojanneke Schuurman

  • Bas de Wit

    Beste Vincent,

    Ons mannenkoor in Twist Duitsland zoeken een nieuwe dirigent en wel voor de donderdagavond.

    Ben je ge intreseerd, neem dan contact met mij op tel. 004959318817983.

    Met vriendelijke groet,

    Bas de Wit

  • Linda Kleine

    Dag Vincent,

    Wij zijn Terra Nova, een gezellig gemengd gospelkoor met combo. Is dat ook wat?

    Wij repeteren op de donderdagavond van acht uur tot ongeveer half elf in Nieuwlande (bij Hoogeveen) en zoeken een dirigent/vocal coach om ons de liedjes aan te leren en in te oefenen.

    Op zich doen wij de optredens zelf, qua muziek en dirigent.

    Heb je belangstelling om eens langs te komen, ik ben bereikbaar op 06-25381423,

    Groeten Linda Kleine, voorzitter Terra Nova

  • Ben Uneken

    Dag Vincent.

    Ben je eventueel nog beschikbaar voor de maandagavond ?

    De Jongbloedvaarders uit Sleen zijn op zoek naar een nieuwe dirigent, Wij zijn oorspronkelijk een shantykoor, maar zijn momenteel bezig om ons om te vormen tot een koor met meer moderner en hedendaags repertoire.

    Wij repeteren op de maandagavond tussen 19.30 en 21.30 uur in het voormalige gemeentehuis te Sleen.

    Verder treden wij zo'n 8 tot 10 keer per jaar op. In verzorgingstehuizen op festivals enz. In februari doen wij mee aan de uitvoering van de gemengde zangvereniging te Sleen, waar wij deel van uitmaken.

    Verder geven wij jaarlijks op een zondag in november een koffieconcert. Wij doen dat altijd samen met een ander item. Een popkoor, brassband, malletband, harmonie enz.

    In 2013 met the Blue Goose Revival Bluesclub.

    Wij zingen driestemmig.

    Het is de bedoeling dat de nieuwe dirigent zo snel mogelijk kan beginnen.

    Mocht u belangstelling hebben, dan hoor ik dat graag van u. In dat geval kunnen we een afspraak maken voor een nadere kennismaking.

    Ben Uneken.

  • Henriette Visscher

    Goedemorgen Vincent,

    Sinds 1 oktober zijn we gestart met een popkoor in Genemuiden ( Overijssel) en zoeken daarvoor een dirigent.

    Momenteel heb ik weer een beroep gedaan op mijn zangcoach maar zij geeft eerlijk toe niet veel te weten van dirigeren.

    Het probleem is alleen dat er nog niet voldoende leden zijn om mijn zangcoach iedere week te laten komen.

    Ik zou minimaal 25 leden moeten hebben om alle kosten te dekken.

    Op dit moment heb ik nog maar 14 leden en moet zeggen dat we het best redelijk doen.

    Mocht u belangstelling hebben dan wil ik u vragen contact met mij op te nemen op nummer 0627851372.

    Vriendelijke groet,

    Henriette Visscher

  • B. Slotboom

    Beste Vincent,

    Wij (koor Vocalips uit Groningen) zijn op zoek naar een nieuwe dirigent. Wijzingen pop, close harmony. zie onze site. Wij repeteren op donderdagavond van 20.00-22.00 uur in het centrum van Groningen.

    Graag een reactie,

    met vriendelijke groet ,

    Béan Slotboom

  • Anita

    Vincent, ik zoek eigenlijk je telefoonnummer maar zit op mijn werk.

    Misschien lukt het via deze weg: wil je mij bellen 06-20736126

    Anita

  • lya

    Vincent Timmermans

    Hallo wij zijn met spoed op zoek naar een dirigent. zou je contact met me willen opnemen via 0637277190

    Met vriendelijke groet Lya Vos