Dirigent aangeboden!

  • Johan

    Langs deze weg ben ik zoekende naar een koor.

    Ik denk zelf in de regio Friesland, Groningen, Drente, of Overijssel.

    Ben bekend met arrangeerwerk!

    Laat maar wat weten.

  • Sienie Werkman

    Goedenavond Johan,

    Ik ben voorzitter van Gospelgroep Young Spirit uit Ulrum. Onze dirigent verlaat deze zomer ons koor na 19 jaar.

    Wij zijn op zoek naar een dirigent, heb je ook voorkeur wat voor je koor je zoekt?

    Voor meer informatie kun je kijken op onze website www.youngspirit.nl.

    Ook kun je me altijd mailen.

    Groeten Sienie Werkman

  • idemdito

    Hallo Johan,

    namens het Idem Dito koor uit Steggerda ben ik op zoek naar een nieuwe dirigent. Zie ook onze advertentie van 3 februari j.l. Graag zouden we in contact komen met je. idemdito@hetnet.nl. wij hebben geen website, maar mondeling kunnen we natuurlijk alles toelichten.

    Gonnie

  • Yvonne

    Hallo Johan,

    Ik ben op zoek naar een dirigent voor een nieuw op te richten popkoor in West Stellingwerf.

    Je kunt contact opnemen via de mail dlsyvonnesmit@gmail.com

    Met vriendelijke groet,

    Yvonne

  • Luta van der Leij

    Hallo Johan,

    Misschien kunnen wij wat voor elkaar betekenen?

    Wij zijn op zoek naar een nieuwe dirigent voor ons enthousiaste koor van ca. 30 leden.

    Ons repertoire bestaat op dit moment vooral uit gospel en liturgische nummers, maar we staan open voor allerlei genres, waar onder ook moderne (pop)muziek en zelfs (licht) klassieke nummers.

    We zijn voor veel nieuws te porren! Per jaar treden we ongeveer zes tot tien keer op. Vaak in kerkdiensten, maar ook tijdens andere gelegenheden.

    Zo hebben we ook al eens een concert gegeven, samen met een ander koor. We repeteren op de woensdagavond van 19.30/45- 21.30 uur in Veenhuizen (in de buurt van Assen).

    Wanneer je belangstelling hebt, willen we je graag uitnodigen om eens een koorrepetitie bij te wonen. Dan krijg je een idee van ons koor.

    Wellicht word je net zo enthousiast bij VoiceMail als wij!

    Voor meer informatie en het maken van een afspraak kun je contact opnemen met:

    Luta van der Leij

  • Marianne

    Hallo Johan,

    Wij zoeken een dirigent voor een r.k. koor.

    We zijn een enthousiast koor en zingen 1 keer per maand in onze plaatselijke r.k.kerk en af en toe in een andere parochie.

    We repeteren op de dinsdagavond.

    Ben je nog beschikbaar graag even een mailtje.

    Mvg

    Marianne

  • Popkoor

    Hoi,

    Wij zijn op zoek naar een dirigent. Popkoor Bloxy Music uit het pittoreske havenstadje Blokzijl is opgericht op 14 februari 2006. Wij worden tijdelijk begeleid door Lucie de Lange uit Blokzijl en zijn op zoek naar een enthousiaste dirigent die ons ook op piano kan begeleiden. Ons popkoor telt op dit moment 26 leden waaronder 2 mannen. Er wordt op donderdagavond van 20 00 tot 22 00 uur gerepeteerd in de Ploats in Blokzijl (gemeente Steenwijkerland aan de rand van de Noordoostpolder). Ben jij die enthousiaste dirigent en zie je het zitten om ons te begeleiden neem dan contact met ons op, dat kan via website is www.bloxymusic.nl of bel  Sandy Willig (bestuurslid) tel 0527-292951. P.S. Mocht de donderdagavond een probleem zijn kunnen we bij een klik eventueel aan de leden voorleggen om van avond te veranderen.

  • cora

    Hallo Johan,

    Een vraag bent u nog steeds op zoek naar een koor?

    Graag hoor ik even van u!

    Zo ja dan kan ik namelijk even wat gegevens doorgeven aan u!

    Alvast bedankt

    M.V.G. Mevr. Bos

  • Hans

    Ik dien toch eens eerder in mijn mailbox te kijken..

    Ik neem aan dat jullie inmiddels voorzien zijn ?

    mvg

    Hans