Dirigent beschikbaar op wo. en do.avond voor Christelijk koor (ook interim).

  • Paula

    Naast mijn 2 gospelkoren heb ik als dirigent nog ruimte voor een christelijk, leergierig en enthousiast koor.

    (gospel, mannen, gemengd). Met mogelijkheden om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te treden.

    Ik ben beschikbaar op de woensdag en donderdagavond in een straal van plm. 80 km. rondom Darp (Meppel).

    Ook ben ik beschikbaar als interim-dirigent en heb nog ruimte voor overdagkoren.

    Ik ben pianist, pianopedagoog en muziekcoach en doe ook koorregie.

    Mijn 40 jaar ervaring heb ik onlangs met een jubileumfeest gevierd.

    Zie ook mijn website: Symphorosasmelodies.

  • Paula

  • Paula

    Naast mijn 2 gospelkoren heb ik als dirigent nog ruimte voor een christelijk, leergierig en enthousiast koor.(gospel, mannen, gemengd). Met mogelijkheden om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te treden.Ik ben beschikbaar op de woensdag en donderdagavond in een straal van plm. 80 km. rondom Darp (Meppel).Ook ben ik beschikbaar als interim-dirigent en heb nog ruimte voor overdagkoren.Ik ben pianist, pianopedagoog en muziekcoach en doe ook koorregie.Mijn 40 jaar ervaring heb ik onlangs met een jubileumfeest gevierd.Zie ook mijn website: Symphorosasmelodies.Bewerkt 13 Jan, 2016 15:16

  • Paula

    Nog beschikbaar voor de woensdag en donderdagavond.