Ik ben een gedreven en creatieve dirigent en componist. Ik kan goed met mensen overweg en ik bezit de gave om onervaren mensen tot meerstemmig zingen te brengen in relatief korte tijd. Ik vind het leuk om workshops te geven over bijvoorbeeld westerse mantra’s of een cursus zingen in een meerstemmig koor. Ik heb tot nu toe twee keer een uitvoering uit eigen werk georganiseerd en dit heb ik gedaan met veel plezier. (Meer informatie over mijn uitvoeringen kunt u bekijken en beluisteren via de portal en dan naar muziek.) Ik heb meerdere koren gedirigeerd waaronder het buurtkoor van Utrecht Lunetten: Plateau met veel plezier. Ook heb ik in het verleden op dinsdagavond het radioprogramma “Spiritualiteit en muziek” gepresenteerd via www.indigoradio.nl. Ook ben ik dirigent van accordeon vereniging SCALA in Maastricht geweest en van het Hasselbraamkoor in Eindhoven. Ik vind het altijd een uitdaging om met weinig middelen een zo hoog mogelijke prestatie te bereiken. Ik heb veel zin om een nieuw project op te zetten met muziek en beelden,  Daarbij staat plezier in de muziek natuurlijk altijd voorop.Ik zoek een leuk koor dat het leuk vindt om meerstemmige klassieke muziek te zingen, repetitiedag maakt niet uit.Philip@wintrip-projects.nl