Dirigent zoekt leergierig chr. koor woe/do-avond/dag

  • Paula

    Naast mijn 2 gospelkoren heb ik als dirigent  ruimte voor nog een christelijk, leergierig en enthousiast koor.(gospel, mannen, gemengd). Met mogelijkheden om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te treden.Ik ben beschikbaar op de woensdag en donderdagavond in een straal van plm. 80 km. rondom Darp (Meppel).Ook ben ik beschikbaar als interim-dirigent en heb nog ruimte voor overdagkoren.Ik ben pianist, pianopedagoog en muziekcoach, geef  workshops en doe ook koorregie.Mijn 40 jaar ervaring heb ik in 2015 met een jubileumfeest gevierd.Zie ook mijn website: Symphorosasmelodies.

  • Paula

    Paula

    Naast mijn 2 gospelkoren en interim-gospelkoorheb ik als dirigent  ruimte voor nog een christelijk, leergierig en enthousiast koor.(gospel, mannen, gemengd). Met mogelijkheden om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te treden.Ik ben beschikbaar op de woensdagavond in een straal van plm. 80 km. rondom Darp (Meppel).Ook ben ik beschikbaar als interim-dirigent voor de vrijdagavond en heb nog ruimte voor overdagkoren.Ik ben pianist, pianopedagoog en muziekcoach, geef  workshops en doe ook koorregie. Mijn 40 jaar ervaring heb ik in 2015 met een jubileumfeest gevierd.Zie ook mijn website: Symphorosasmelodies.

     

  • Paula

    Paula
    Paula

    Naast mijn 2 gospelkoren en interim-gospelkoor heb ik als dirigent  ruimte voor nog een christelijk, leergierig en enthousiast koor.(gospel, mannen, gemengd). Met mogelijkheden om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te treden.Ik ben beschikbaar op de woensdagavond in een straal van plm. 80 km. rondom Darp (Meppel).Ook ben ik beschikbaar als interim-dirigent voor de vrijdagavond en heb nog ruimte voor overdagkoren.Ik ben pianist, pianopedagoog en muziekcoach, geef  workshops en doe ook koorregie. Mijn 40 jaar ervaring heb ik in 2015 met een jubileumfeest gevierd.Zie ook mijn website: Symphorosasmelodies.

     

  • Paula

    Vanaf 1 september ben ik nog beschikbaar voor de woensdagavond en overige dagen alleen overdag.

    Ik dirigeer uitsluitend christelijke koren.

  • Paula

    Ik ben alleen nog beschikbaar op de woensdagavond!

    Naast mijn 2 gospelkoren heb ik als dirigent  ruimte voor nog een christelijk, leergierig en enthousiast koor.(gospel, mannen, gemengd). Met mogelijkheden om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te treden.Ik ben beschikbaar op de woensdag en donderdagavond in een straal van plm. 80 km. rondom Darp (Meppel).Ook ben ik beschikbaar als interim-dirigent en heb nog ruimte voor overdagkoren.Ik ben pianist, pianopedagoog en muziekcoach, geef  workshops en doe ook koorregie.Mijn 40 jaar ervaring heb ik in 2015 met een jubileumfeest gevierd.Zie ook mijn website: Symphorosasmelodies.

  • Paula

    Paula

    Inmiddels dirigeer ik 3 gospelkoren en ben alleen nog beschikbaar op de woensdagavond!Naast mijn 2 gospelkoren heb ik als dirigent  ruimte voor nog een christelijk, leergierig en enthousiast koor.(gospel, mannen, gemengd). Met mogelijkheden om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te treden.Ik ben beschikbaar op de woensdag en donderdagavond in een straal van plm. 80 km. rondom Darp (Meppel).Ook ben ik beschikbaar als interim-dirigent en heb nog ruimte voor overdagkoren.Ik ben pianist, pianopedagoog en muziekcoach, geef  workshops en doe ook koorregie.Mijn 40 jaar ervaring heb ik in 2015 met een jubileumfeest gevierd.Zie ook mijn website: Symphorosasmelodies.

  • Paula

    Paula
    Paula

    Ik ben alleen nog beschikbaar op de woensdagavond!

    Naast mijn 3 gospelkoren heb ik als dirigent  ruimte voor nog een christelijk, leergierig en enthousiast koor.(gospel, mannen, gemengd). Met mogelijkheden om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te treden.Ik ben beschikbaar op de woensdagavond in een straal van plm. 80 km. rondom Darp (Meppel). Ook ben ik beschikbaar als interim-dirigent en heb nog ruimte voor overdagkoren. Ik ben pianist/pianopedagoog en muziekcoach, geef  workshops en doe ook koorregie. Mijn 40 jaar ervaring heb ik in 2015 met een jubileumfeest gevierd. Zie ook mijn website: Symphorosasmelodies.

  • Paula

    Ik ben alleen nog bechikbaar op de woensdagavond.

    Naast mijn 2 gospelkoren heb ik als dirigent  ruimte voor nog een christelijk, leergierig en enthousiast koor.(gospel, mannen, gemengd). Met mogelijkheden om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te treden.Ik ben beschikbaar op de woensdag en donderdagavond in een straal van plm. 80 km. rondom Darp (Meppel).Ook ben ik beschikbaar als interim-dirigent en heb nog ruimte voor overdagkoren.Ik ben pianist, pianopedagoog en muziekcoach, geef  workshops en doe ook koorregie.Mijn 40 jaar ervaring heb ik in 2015 met een jubileumfeest gevierd.Zie ook mijn website: Symphorosasmelodies.

  • Paula

    Paula

    Inmiddels dirigeer ik 3 gospelkoren en ben alleen nog beschikbaar op de woensdagavond!

    Paula

    Naast mijn 2 gospelkoren en interim-gospelkoor heb ik als dirigent  ruimte voor nog een christelijk, leergierig en enthousiast koor.(gospel, mannen, gemengd). Met mogelijkheden om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te treden.Ik ben beschikbaar op de woensdagavond in een straal van plm. 80 km. rondom Darp (Meppel).Ook ben ik beschikbaar als interim-dirigent voor de vrijdagavond en heb nog ruimte voor overdagkoren.Ik ben pianist, pianopedagoog en muziekcoach, geef  workshops en doe ook koorregie. Mijn 40 jaar ervaring heb ik in 2015 met een jubileumfeest gevierd.Zie ook mijn website: Symphorosasmelodies.

     

  • Paula

    Paula
    Paula

    Inmiddels dirigeer ik 3 gospelkoren en ben alleen nog beschikbaar op de woensdagavond!

    Naast mijn 2 gospelkoren heb ik als dirigent  ruimte voor nog een christelijk, leergierig en enthousiast koor.(gospel, mannen, gemengd). Met mogelijkheden om in de nabije toekomst ook gezamenlijk op te treden.Ik ben beschikbaar op de woensdag en donderdagavond in een straal van plm. 80 km. rondom Darp (Meppel).Ook ben ik beschikbaar als interim-dirigent en heb nog ruimte voor overdagkoren.Ik ben pianist, pianopedagoog en muziekcoach, geef  workshops en doe ook koorregie.Mijn 40 jaar ervaring heb ik in 2015 met een jubileumfeest gevierd.Zie ook mijn website: Symphorosasmelodies.