Enthousiaste, veelzijdige dirigent zoekt koor

  • René

    Ik zoek voor dinsdagavonden en/of doordeweeks overdag een koor in de regio A'dam-A'foort-Gouda (zo'n 40km rond Woerden) kamer-, mannen-, vrouwen-, pop-, theater-, barbershopkoren.

    Van renaissance tot gisteren geschreven muziek, mijn interesse en ervaring is breed.

    Ik bied leuke, leerzame repetities, inspirerende vocale en theatrale coaching, en sprankelende optredens.

    Wat heeft jullie koor te bieden?

    Neem vrijblijvend contact op met info at DeZaakR punt nl en vraag eventueel meer informatie

  • Wilma

    Ons popkoor de Citadel Singers is dringend op zoek naar een nieuwe dirigent per 1 april 2020.

    Wij repeteren op dinsdagavond van 20.00 tot 22.00 uur in Gezondheidscentrum Broekpolder te Heemskerk.

    Ons 4 -stemmig koor bestaat sinds januari 2010 en telt 21 leden. Wij zingen engelstalige popsongs, ballads en enkele nederlandse songs. 1x per 3 weken begeleidt onze professionele pianiste ons. De andere repetities gebruiken wij de opgenomen begeleiding via de muziekband. Wij hebben 40 repetities per jaar, de maanden juli en augustus zomerstop en streven naar 4 optredens per jaar.

    Onze optredens waren o.a.  2x in Paradiso en verder op korenfestivals, kerstmarkt, verzorgingshuis.

    Zie voor meer info www.citadelsingers.nl en ons facebook.

    Ben je geinteresseerd  reageer dan via het contactformulier op onze website.

    Met muzikale groet,

    Wilma Boomgaard

  • René

    Hoi Wilma,

      helaas, jullie zitten net iets te ver weg.

    Veel succes bij het zoeken naar een goede dirigent.

    Groeten,

    René