gezocht: musicaldirigent/MD

  • Mo

    Dirigenten die interesse hebben om op projectbasis een musical te begeleiden kunnen hun C.V. sturen aan info@upstage.nl

    Wij zoeken dus iemand die met zowel het koor als met de solisten hun partijen instudeert en/of eventueel een orkestleider wil zijn.

    Ook zoeken wij dirigenten die in samenwerking met een choreograaf als docent wil werken bij onze musicalopleidingen.

  • dick dijk

    L.s

    Ik denk aan uw vraag om een musicaldirigent te kunnen voldoen. Ben professioneel dirigent met twintig jaar ervaring op gebied van koor en orkestuitvoeringen. Zowel opera, musical als operette hebben mijn belangstelling.

    Ik woon in Noord-Nederland, maar ben altijd bereid te reizen. Op het ogenblik ben ik dirigent van een kamerkoor,een oratoriumvereniging en twee jongerenkoren. Heb orkest en koordirektie gestudeerd en kan zelf de pianobegeleidingen doen. Veel ervaring met vocale solisten, meerdere inlichtingen via e-mail of telefoon.

    Groet Dick Dijk, Hoofdstraat 6, 9921PB Stedum. Tel.0596-551533

    > Dirigenten die interesse hebben om op projectbasis een

    > musical te begeleiden kunnen hun C.V. sturen aan

    > info@upstage.nl

    >

    > Wij zoeken dus iemand die met zowel het koor als met de

    > solisten hun partijen instudeert en/of eventueel een

    > orkestleider wil zijn.

    >

    > Ook zoeken wij dirigenten die in samenwerking met een

    > choreograaf als docent wil werken bij onze musicalopleidingen.

  • timmermans

    kun je me vertellen waar dit alles plaats vindt. ik ben zeer geinteresseerd. groeten.