Popkoor 200 zoekt dirigent

• Popkoor 2000

Popkoor 2000 te Bemmel zoekt per direct een dirigent (m/v) met ambitie.

Popkoor 2000 is opgericht in januari 2000 met als doelstelling om muzikale uitvoeringen en shows te brengen onder de noemer POPMUZIEK en deel te nemen aan muzikale activiteiten. Momenteel bestaat ons koor uit 58 zeer enthousiaste leden, afkomstig uit gemeenten in de regio tussen Arnhem en Nijmegen, die wekelijks repeteren op woensdag van 20.00 tot 22.00 uur in basisschool De Regenboog te Bemmel. Ter voorbereiding van optredens kan het incidenteel voorkomen dat extra repetitiedata worden ingepland, zowel door de week als in het weekend.

De door Popkoor 2000 verzorgde optredens variëren van gastoptredens bij collega koren (circa 30 minuten) of jubilea van verenigingen tot volledig verzorgde shows met een lengte van 2 uur. Hierbij wordt indien noodzakelijk gebruik worden gemaakt van externe muzikanten. Recent heeft Popkoor 2000 een drietal optredens verzorgd in theater de Lindenberg te Nijmegen. Popkoor 2000 wordt op dit moment muzikaal begeleid door een toetsenist. Het streven is om op zo kort mogelijke termijn een eigen begeleidingsband samen te stellen (toetsenist, slagwerk, solo en basgitaar).

Voor informatie kunt u contact opnemen met: Stichting Cumulus, dhr. T. Lustig (tlust@lingewaard.nl), Lemoen 13a, 6852 DS Huissen, 026-3256386. Voor meer informatie over Popkoor 2000: www.avalonadvies.nl/popkoor

• Michel

Beste PR Commissie,

Neem eens contact met me op. Ik ben dirigent van POPKOOR 0183 uit Gorinchem.

www.popkoor0183.nl

Misschien heb ik interesse?

Michel