Dirigent beschikbaar

• Jan

Veelzijdige, professionele, ervaren dirigent heeft op woensdagavond nog tijd voor een kamerkoor, oratoriumkoor, klassiek vrouwenkoor of all-round “Bach tot Beatles”koor. Géén gospel of opera/operette. Ik ben tevens pianist en arrangeur. Regio: Flevoland, Amsterdam, Utrecht, West-Gelderland. Ook beschikbaar als invaller.

• Liesbeth Ang

Beste Jan,

Ik ben op zoek naar een dirigent die per september 2003 een nog op te richten klassiek gemengd koor zou willen dirigeren in Amsterdam.

Ik hoor van je.

groet,

Liesbeth

• P. Verwilligen

Hallo,

ik heb een bijzondere vraag. Wij hebben een grote familie met veel zangtalent, maar ook die instumenten bespelen. Al jaren heb ik het idee om een familiekoor op te richten. De meesten vinden het opzich wel een leuk idee, maar denken dat het nooit zal lukken omdat we o.a. verspreidt over het land wonen.

Mijn idee is om een koor op te richten en om ééns in de maand te reperteren en dan centraal bv in Utrecht of omgeving. Vanaf de bodem zou het opgericht moeten worden, zoals een bestuur, het repertoire, repetitieruimte, de hoogte van de contributie, muzikale begeleiding etc. en misschien nog wel veel meer. Ik heb altijd gedacht dat ik eerst een dirigent moet vinden die deze uitdaging aan wil/kan voor we het verder van de grond kunnen krijgen.

Ik ben erg benieuwd hoe u dit vindt.

M.vr.gr. Patricia VerwilligenJan schreef:

>

> Veelzijdige, professionele, ervaren dirigent heeft op

> woensdagavond nog tijd voor een kamerkoor, oratoriumkoor,

> klassiek vrouwenkoor of all-round “Bach tot Beatles”koor.

> Géén gospel of opera/operette. Ik ben tevens pianist en

> arrangeur. Regio: Flevoland, Amsterdam, Utrecht,

> West-Gelderland. Ook beschikbaar als invaller.