dirigent zoekt koren

• michael

Dag beste mensen,

Ik heb in september weer plaats voor wat leuke koren. Ik ben er een jaar mee gestopt om te arrangeren en te componeren en ben weer helemaal toe aan enkele uitdagende koren. Ik heb Schoolmuziek gestudeerd en sta sinds mijn 18de voor koren (ik ben nu 35). De laatste 6 jaar ben ik dirigent/repetitor geweest van koren die wat ‘meer’ willen met expressie/theater/beweging en een eigen geluid en stijl willen ontwikkelen (After Eight, Bluster, Provinciekoor Gelderland, etc.) Ik woon in Arnhem en ben per september beschikbaar. Mijn website met meer gegevens is: http://www.simpledsign.nl

Groeten van Michael

• Karin

Hallo Michael,

Ik heb uitgebreider gereageerd op je email.

M.vr.gr.

• Karin Bliemer

Dag Michael,

Flos Campi koor zoekt een dirigent voor de woensdagavond repetities van september t/m januari/februari 2004 i.v.m. zwangerschapsverlof.

Wij zijn bezig met het project voor ons 40 jarig jubileum en gaan Mariken van Nieumeghen uitvoeren in Nijmegen onder begeleiding van een regiseur. Heb jij belangstelling om ons uit te brand te helpen? Even voor de duidelijkheid. Flos Campi heeft een koor en orkest, maar alleen voor koor zoeken we een vervangende dirigent.

Ik hoor graag van je om eventueel verdere afspraken te maken.

Groetjes,

Karin

• Mariëtte Schuiling

Hallo Michael,

Wij zijn dringend op zoek naar een dirigent voor een nieuw op te richten kerk-popkoor in Driel.

Wij zijn een aantal “oud”-leden van Akkoord, tot voor kort popkerkkoor. Afgelopen mei is besloten om met Akkoord door te gaan met alleen popkoor. Omdat wij juist de combinatie zo leuk vonden, willen wij proberen om een doorstart te maken als kerk-popkoor. Wij repeteren iedere woensdagavond en ongeveer één keer in de zes weken luisteren we een viering op met onze liedjes in de R.K. Kerk te Driel.

Wil je wat meer informatie of voel je er wat voor om met ons te komen praten, laat het zo snel mogelijk weten.

Met vriendelijke groet,

Mariëtte

• Tanja Taale

Beste Michael,

Ik ben vaste begeleider bij een enthousiast en op hoog muzikaal niveau zingend kerkkoor te Wageningen. We zingen muziek van o.a. Antoine Oomen en Tom Lowenthal. Onze repetitie-avond is woensdag. Het koor bestaat uit ongeveer 40 leden, verdeeld over alle stemgroepen.

Heb je interesse, bel mij dan: 0317 - 418761.

Groet,

Tanja Taale

• Corry Steur-Verdaasdonk

Parochie Johannes de Doper, Bergstraat Wageningen, dat is de kerk waar het St.Caeciliakoor bij hoort. Ons koor bestaat uit 56 leden, Wij zingen gregoriaans en meerstemmmig latijn. Onze dirigente gaat ons binnenkort verlaten i.v.b. de lange afstand vanwege verhuizing. Wij repeteren op donderdagavond van 19.30 uur tot 20.15 alleen de heren gregoriaans, zij zingen 1 maal permaand tijdens de dienst meestal op zondag. van 20.15 - 22.00 uur is de repetitie voor dames en heren gemengd.Wij repeteren meerstemmig latijn., Ook deze samenstelling zingt 1 maal per maand tijdens de dienst.Mocht u op een reeële afstand wonen kunt u reageren op bovenstaand mail-adres.