dirigent zoekt koor

• R. Holleman

Als dirigent zoek ik nog een koor. Geen kerkkoor, maar een mannen-, vrouwen-, kamer-, gemengdkoor of zangvereniging. Repetitie op ma., wo. of vr.-avond. Mijn achtergrond is Conservatorium Amsterdam en Utrecht. Vakken: o.a. piano, orgel, kerkmuziek, koordirektie, arrangeren/componeren. Momenteel heb ik een groot kerkkoor en ben op de dag pianotechnicus en -stemmer.

Je kunt mij mailen of bellen: 0630-264897 of 0348-413054

bedankt, Rob Holleman. Linschoten.

• Vincent Lorijn

Wij zijn een kamerkoor in Rotterdam en zoeken nog een dirigent op maandag.

Interesse?

Vincent Lorijn

Tussen 7 en 9

• trudy van der wees

Dag Rob,

Ik ben als tekstschrijver betrokken bij een groot amateur musicalproject dat als alles mee zit in 2004/2005 op de planken komt. Wij zijn voorzien van een componist, maar zijn nog op zoek naar iemand die de muzikale arrangementen kan schrijven, plus een aantal instrumentale nummers. Ook zoeken wij - maar dat is dus pas wat later in de tijd - een repetitor.

Als je interesse hebt, mail me dan even?

Groeten,

Trudy

• Annette Lodder

Hallo, wij zijn een kerkkoor uit Rotterdam-Charlois, en wij zijn dringend op zoek naar een dirigent. We hebben ongeveer 20 leden en zingen nederlandstalige opwekkingsliederen. We hebben geen combo maar wel eigen geluidsapparatuur. We repeteren op de woensdagavond. Lijkt u dit een leuke uitdaging, mail mij dan.