dirigent heeft plaats voor koor

• michael

Dag beste mensen,

Net terug uit het zonnige Zuiden heb ik, Michael van Breemen, 35 jaar, Hogeschool voor de Kunsten Arnhem, schoolmuziek/koordirectie, plaats voor 2 koren. Ruime ervaring en enthousiasme aanwezig. Veel bladmuziek en ik arrangeer ook (m.n.v. www.musicmedia.nl). Stuur een e-mailtje met een profiel van uw koor naar: michael@musicmedia.nl

• corne.meeuwissen

Beste Michael,

Iets voor jou? Heb je nog tips?

Vocal Group Voice Noise uit Amsterdam zoekt een assistent dirigent, woensdagavond, 1x per 14 dagen. Ben je in opleiding voor dirigent of heb je een vergelijkbare (muzikale) opleiding afgerond? Ben je als talentvolle amateurdirigent op zoek naar een muzikale uitdaging? Grijp je kans en kijk bij Voice Noise de kunst af van een professionele kanjer met jarenlange ervaring: Ronald Becker (artistiek leider van Intermezzo, winnaar zilveren harp Conamus 1995,werkte samen met o.a. Jonathan Rathbone, Herman van Veen en Bram Vermeulen; jurylid van talloze landelijke vocale festivals). Ronald Becker is vanaf heden onze nieuwe dirigent en zal het koor 1x per 14 dagen dirigeren. Nieuwsgierig geworden? kijk op www.voicenoise.nl voor meer info en bel met Corné Meeuwissen 0629063803 of met Pauline Hormann 0346-218022.michael schreef:

>

> Dag beste mensen,

> Net terug uit het zonnige Zuiden heb ik, Michael van Breemen,

> 35 jaar, Hogeschool voor de Kunsten Arnhem,

> schoolmuziek/koordirectie, plaats voor 2 koren. Ruime

> ervaring en enthousiasme aanwezig. Veel bladmuziek en ik

> arrangeer ook (m.n.v. www.musicmedia.nl). Stuur een e-mailtje

> met een profiel van uw koor naar: michael@musicmedia.nl

• Kim Lenderink

Hoi michael,

Wij zijn een jongerenkoor uit de betuwe.(gendt)

ons koor telt 20 leden. En we hebben een organis/ pianist.

We zijn op zoek naar een enthuosiaste dirigent die met ons wil reperteren op vrijdag avond!!!

Voor meer informatie bel 06-11011228.

Groetjes kim lenderink

Remember us

• J. Versteegen

hoi Michael,

C'est la Vie is een leuke zanggroep uit Rijkevoort (bij Boxmeer) en bestaan uit ong. 25 leden, waarvan 5 heren. We zingen voornamelijk populaire muziek, zowel nederlands- als engelstalig, ook zingen we in het brabants dialect (midden Brabant). Alle muziek is geschikt voor H. Missen. We zingen ong. 1x per maand in de kerk en soms ook op andere festiviteiten. We repeteren nu op dinsdag.

Heb je vragen neem dan contact op met mij: frans.versteegen@wanadoo.nl

Hopenlijk hoor ik nog iets van je.

Jacqueline Versteegen

• Aaike Bolk

Hallo Michael,

Wat geweldig dat je terug bent van vakantie en op zoek bent naar ons!

Wij zijn Setra Together, een jongerenkoor uit Giesbeek. Ons koor bestaat uit 13 enthousiaste meiden en een organist. Onze repetitie-avond is op woensdag.

We zingen 1x per maand in de kerk. Ons repetoire is divers. Taizé, Phil Collins, Sister Act etc.

Je kunt ons bereiken via telefoonnummer: 0316-228824 of 0313-631905.

Groeten en we hopen snel iets van je te horen!

namens Sestra Together, Aaike Bolk

• Mart Vegelien

Hallo Michel,

Barbershop Harmony Group “Sir Hugo's Worthy Singers” is op zoek naar een nieuwe Musical Director. Wij zijn een echt vriendenkoor van zo'n 41 man dat naast veel fun zich steeds probeert te verbeteren. Iedere woensdagavond repeteren wij in Heerhugowaard. Aangezien wij binnen de barbershop style qua niveau in de lift zitten, zijn wij op zoek naar een gedreven muzikaal technische, maar zeker ook een binnen de group sociaal funtionerende persoonlijkheid. Een muzikale mannetjesputter (m/v) met ervaring in de lichte muziek, zoals close harmony en de bereidheid zich te verdiepen in de barbershop harmony style. Voor verdere informatie Mart Vegelien. 072 - 5711911 of per e-mail: martvegelien@planet.nl

• Tamara Erkelens

Goeiedag

Na uw emailtje te hebben gelezen op de site wil ik u graag uitnodigen om ons te begeleiden.

Het dienstencentrum is een ‘buurthuis’ voor 55 plussers. Al jaren bestaat ons gemengd koor ‘Cantemo’ (4 korig) dat gewend is een uitgebreid repetoire te zingen van: oa. Rudolf Korsemeyer, Beethoven, Anneken von Tarrau, S. Sibelius, Schubert, B. Vreden en vele andere nummers. Wij zoeken nu met spoed een nieuwe dirigent (begeleidend op de piano).

Voor meer inlichtingen wil ik u hier graag telefonisch te woord voor staan.

Ik hoop dat u contact met ons op neemt.

Met vriendelijke groeten,

Tamara Erkelens

Dienstencentrum De Plantage

Plantage 18

3551 DE Utrecht

030-2441082

dc-plantage@portes.nlmichael schreef:

>

> Dag beste mensen,

> Net terug uit het zonnige Zuiden heb ik, Michael van Breemen,

> 35 jaar, Hogeschool voor de Kunsten Arnhem,

> schoolmuziek/koordirectie, plaats voor 2 koren. Ruime

> ervaring en enthousiasme aanwezig. Veel bladmuziek en ik

> arrangeer ook (m.n.v. www.musicmedia.nl). Stuur een e-mailtje

> met een profiel van uw koor naar: michael@musicmedia.nl

• zangvereniging Groeningen

Hallo Michael

Ik hoop dat je nog voor de maandagavond naar een koor aan het zoeken bent.

Wij zijn een gemengde zangvereniging met een uitgebreid repertoire.Groeningen is een kerkdorp van de gemeente Boxmeer.

Heb je graag meer informatie stuur een mailtje naar bovenstaand adres of bel met

Annemie Peters 0478-631918

• Marleen Blok

Beste Michael,

Ondanks dat je advertentie al even op de site staat wil ik toch reageren.

Misschien heb je nog plek op de dinsdagavond en ligt Brielle niet te ver weg.

Wij zijn een popkoor bestaande uit 28 enthousiaste vrouwen die dringend op zoek zijn naar een dirigent. We reperteren op dinsdagavond van 20.00 to 22.00 uur.

Onze dirgent staat op het punt van vertrekken en zonder dirigent is er geen koor.

We zingen pop uit de jaren 70-80-90 .

We hopen wat van je horen, groetjes van zanggroep Perplex.

• Marleen Blok

Ik zal nog even mijn telefoonnummer doorgeven, 0652667761 of email g.blok1@chello.nl. Tot horens Marleen