Dirigent zoekt werk

• David Nooteboom

Na zeven jaar in het buitenland te hebben gewoond ben ik weer teruggekeerd naar Nederland. In het buitenland was ik werkzaam als uitvoerend musicus en koor/orkest dirigent. Voor meer informatie of voor een cv bel: 026-3813057 of 06-30298967 of email: david.nooteboom@zonnet.nl

• marleen Vos

Hallo David Nooteboom

Wij zijn op zoek naar een dirigent. Wij zijn een koor bestaande uit ongeveer 20 leden plus een combo( piano drum basgitaar)

Wij zijn een interkerkelijk koor. Een enthousiaste groep die al meer dan 30 jaar bestaat. De leeftijd is van 25 tot 45 jaar. Wij zingen vooral rondom thema's. Diensten geheel door ons zelf in elkaar gezet met muziek, gedichten teksten. Meestal zingen we in het Nederlands.

We repeteren op maandag avond in Moordrecht. (vlakbij Gouda)

Ligt aan de A 20.

Per 1 januari 2004 stop onze huidige girigent ermee.

We hebben een contact persoon Ton Brouwer:0182-374133

Wie weet wordt het wat!!

Groetjes Marleen

• Yvonne Vlugt

Ons koor - het St. Caeciliakoor uit Loenen a/d Vecht - is op zoek naar een dirigent/organist.

De 15 enthousiaste koorleden en verzorgen 2x per maand de eucharistievieringen op de zondagmorgen in onze parochiekerk te Loenen a/d Vecht.

Ons repertoire is nogal variabel te weten:

Nederlandse-, Latijnse- en Gregoriaanse missen

Nederlands-, Latijns-, Gregoriaans-, Duits- en Engelstalige liederen

Wij repeteren op woensdagavond om 20:00 uur

Ik hoop wat van je te horen

• koor stella maris

Hallo, wij zijn Koor Stella Maris uit Zevenaar. Wij zijn een kerkkoor en verzorgen elke 2e zondag van de maand een kerkdienst. Daarnaast zingen wij ook popmuziek en gezelligheid staat bij ons voorop. Graag willen wij een concert gaan geven met moderne muziek.

Wij repeteren op de maandagavond en onze koorleden zijn in de leeftijd van 13 tot 47 jaar. Heb je interesse mail ons dan of bel: Rita Wanders 0316-526473 of Mario van Vuuren 0316-529604 na 18.00 uur.