Gezocht: koor dat geen dirigent kan vinden

• Tom Ruijfrok

Journalist van De Gelderlander wil artikel schrijven over tekort aan koordirigenten. Daarvoor zoek ik een een of meerdere koren die grote problemen hebben bij het vinden van een geschikte dirigent. Ik zou daar graag een paar vraagjes over willen stellen.

Mail uw gegevens naar: t.ruijfrok@gelderlander.wegener.nl, of bel 06 - 20368061.

Bij voorbaat dank!

Tom Ruijfrok

• Jongerenkoor Heesch/Geffen NB

Geachte heer Ruijfrok,

Na het lezen van uw advertentie ben ik geïnteresseerd geraakt. Wij zijn een jongerenkoor dat al bijna een jaar zonder dirigent aan het repeteren is. Door bereid willigheid van een koorlid hebben we deze tijd weten te overbruggen.

Hopelijk kan ik, als afgevaardigde van de werkgroep Dirigent, uw artikel ondersteunen.

Vriendelijke groeten,

Annelies van Tiel

• grietje pera

Hallo

Ons gospelkoor Joyful Sound uit Lutjegast is al meer dan een jaar bezig om een nieuwe dirigent te vinden.

Het wordt nu nijpend,want per 1 dec. stopt onze laatste tijdelijke dirigent.

Help

• koor stella maris

Wij zijn Koor Stella Maris uit Zevenaar. Wij zijn dringend op zoek naar een dirigent voor de maandagavond. Wil je meer informatie neem dan kontakt op met Mario van Vuuren 0316-529604 na 18.00 uur.of mail feuerwehr@12move.nl