Welke dirigent helpt ons !!!!!!!!!!!!!! Elst (Utr.)

• Elly

Wij zijn een interkerkelijk koor in Elst (Utr.)en zoeken met spoed een nieuwe dirigent. Als we voor januari geen nieuwe dirigent hebben zijn we genoodzaakt om te stoppen na 20 jaar!!!!:(

WIE KAN ONS HELPEN???????

Groetjes Elly

• Jan Hulshof

Kunnen jullie wat nadere info. verstrekken over het koor.

Ik wacht af.

• Elly

Wij zijn een interkerkelijk koor wat ontstaan is uit een jongerenkoor. Ons repetoire is zeer uitgebreid van wat klassiek naar meer wat gospel nummers

Wij hebben onder verschillende dirigenten een aantal cd opnames gemaakt. Er is ook een cd van on eigen koor bij. Verder hebben wij uitvoeringen in bejaaardehuizen en andere instellingen en werken we mee met samengestelde koren. We bestaan nu 20 jaar en zouden het heel jammer vinden als het koor genoodzaakt is te moeten stoppen. We repeteren elke woensdagavond van 20.15 uur tot 22.00 uur. Voor meer info kun je ook even een mail sturen naar ons j.geers@zonnet.nl dan kan ik even een telefoon nummer doorgeven als u belangstelling heeft!!

Als vast bedankt voor de getoonde belangstelling

Groetjes Elly

• Wim Gout

Hoi, met Wim

Is een andere avond voor repetitie ook bespreekbaar, bijv. de Dinsdag of Donderdagavond? Graag je reactie.

Mijn telefoonnummer is: 06-10565050

Emailadres:wimgout@freeler.nl

gr. Wim

• Juliska Yonne

Beste mensen. Hierbij reageer ik op jullie oproep voor een dirigente. Ik heb vier jaar klassiek piano gestudeerd aan het conservatorium in Amsterdam en heb een afgeronde theaterschoolopleiding. Met diverse koren heb ik ervaring als pianiste en als dirigente. Ik schrijf zelf ook liedjes (tekst en muziek). Op verschillende theaterscholen heb ik les gegeven in zang. Graag zou ik meer horen over jullie koor!

Hartelijke groeten,

Juliska Yonne.

Zuiderweg 9

1165 NA.

020 4976043

06 15048187

• Elly

Beste Juliska,

Uit uw reactie en telefoonnummer maak ik opdat u afkostig bent uit Amsterdam of omstreken. Ik denk dat er op de eerste plaats te veel reiskosten zijn die wij niet kunnen betalen. Op de tweede plaats zijn wij een koor wat eigelijk alleen christelijke muziek zingt en ik weet neit of uw voorkeur daar naar uitgaat. Een dirigent die veel gestudeerd heeft vraagt meestal een flink salaris en dat is ook voor ons koor met op dit moment met nog maar 20 leden niet te betalen:(

Mocht u alsnog intersse hebben dan kan u ons bereiken via onze mail j.geers@zonnet.nl in ieder geval bedankt alsvast voor uw reactie

Groetjes Elly

• C.van Bruggen

Zouden jullie mij even kunnen bellen om telefonisch te overleggen?

Ik dirigeer ook het S.O.S. Christelijk jongerenkoor in Zoelen en woon op een half uurtje rijden afstand van jullie.

Mijn telefoonnummer: 0317-424730.

Alvast bedankt,

Chantal van Bruggen