Hoe haal je je naam van een onvindbare internetlijst?

• Tino

Hoe ik moet beginnen weet ik eigenlijk niet, maar wellicht is het het beste als ik de koe maar meteen bij de hoorns pak.

Mijn schoonvader was dirigent van o.a. een kerkkoor en een operette gezellen. Velen zijn erg te spreken over zijn kwaliteiten en hij werd dan ook regelmatig door diverse koren benaderd om te komen dirigeren.

Helaas is hij ongeveer 5 jaar geleden aan een zware ziekte overleden.

Het probleem is nu dat mijn schoonmoeder nog regelmatig gebeld wordt, met de vraag of haar man wellicht interesse heeft om er een koor bij te nemen. U zult hopenlijk begrijpen dat dit erg vervelend voor ons is.

Wij hebben de personen die gebeld hebben, gevraagd hoe zij aan zijn naam en telefoonnummer zijn gekomen. De mensen antwoordden daarop dat ze het op internet “ergens” gevonden hadden, maar waar precies weten ze niet meer.

Na een flinke poos zoeken op internet, ben ik zijn naam nog nergens tegengekomen en vraag mij dan toch af hoe die mensen hem ooit hebben kunnen vinden op het web.

Kan iemand van u ons hier een helpende hand bieden? Wij weten echt niet meer waar we zoeken moeten en we willen toch heel graag van die telefoontjes af.

Met vriendelijke groeten,

Tino

• Han

Beste Tino

Waarschijnlijk via de naam van het operettegezelschap waaraan de naam van je schoonvader was verbonden.Uiteraard bestaan hiervan nog aankondigingen ,ook op internet.

Wat dacht je van een ander telefoonnummer en dit geheim houden.

Het is niet leuk maar voorkomt ergenissen.

Sterkte, Han

• Hans van Zeeland

Hallo Tino,

Ik zie het een beetje anders, toch meer als een soort eer naar je schoonvader toe.

Al begrijp ik dat dit soort telefoontjes lastig zijn.

Blijkbaar worden adres- cq telefoonlijsten niet goed up to date gehouden.

Maar eenmaal een beetje naam gemaakt…..heeft hij zich toch stevig gemanifesteerd…

Ik denk dat een gericht telefoontje van jou (i.p.v. je schoonmoeder) naar zo'n bellend koor al heel wat meer duidelijkheid kan geven over de herkomst van deze achterstallige vergissing… Als zo'n voorzitter zegt dat hij het ergens op een lijst heeft (zien)staan, kun je misschien verder..

Overigens denk ik dat het toch wel zal stoppen op den duur.

Een geheim nr. aanschaffen om de gevolgen van de bekendheid van die goede man teniet te doen…?? Zou mij te ver gaan….

Dit is mijn eerlijke mening,

succes en een goed 2008, ook voor je schoonmoeder…

Hans van Zeeland

Operettedirigent

http://hansdir.mysites.nl/

Han schreef:

>

> Beste Tino

>

> Waarschijnlijk via de naam van het operettegezelschap waaraan

> de naam van je schoonvader was verbonden.Uiteraard bestaan

> hiervan nog aankondigingen ,ook op internet.

>

> Wat dacht je van een ander telefoonnummer en dit geheim houden.

> Het is niet leuk maar voorkomt ergenissen.

> Sterkte, Han