Hoe ik moet beginnen weet ik eigenlijk niet, maar wellicht is het het beste als ik de koe maar meteen bij de hoorns pak.
Mijn schoonvader was dirigent van o.a. een kerkkoor en een operette gezellen. Velen zijn erg te spreken over zijn kwaliteiten en hij werd dan ook regelmatig door diverse koren benaderd om te komen dirigeren.
Helaas is hij ongeveer 5 jaar geleden aan een zware ziekte overleden.
Het probleem is nu dat mijn schoonmoeder nog regelmatig gebeld wordt, met de vraag of haar man wellicht interesse heeft om er een koor bij te nemen. U zult hopenlijk begrijpen dat dit erg vervelend voor ons is.
Wij hebben de personen die gebeld hebben, gevraagd hoe zij aan zijn naam en telefoonnummer zijn gekomen. De mensen antwoordden daarop dat ze het op internet “ergens” gevonden hadden, maar waar precies weten ze niet meer.
Na een flinke poos zoeken op internet, ben ik zijn naam nog nergens tegengekomen en vraag mij dan toch af hoe die mensen hem ooit hebben kunnen vinden op het web.
Kan iemand van u ons hier een helpende hand bieden? Wij weten echt niet meer waar we zoeken moeten en we willen toch heel graag van die telefoontjes af.
Met vriendelijke groeten,
Tino