dirigente zoekt gemengd koor

• Ankie Esenkbrink-Janssen

Ik ben op zoek naar een (christelijk) gemengd koor om samen mooie muziek te maken. Woonachtig in Zaltbommel. Naast de twee koren die ik nu onder mijn hoede heb zoek ik naar uitbreiding.(behalve voor de maandagavond).

C.V.: curses koordirectie, zang- en directielessen bij gediplomeerd zangpedagoge gevolgt. Heb verschillende koren zowel gemengd als kinderkoren gehad.

Ankie Esenkbrink-Janssen

• Tres Jolie

Ankie,

Wij, Tres Jolie zijn op zoek naar een dirigent.

U vraagt om een christelijk koor, dit zijn wij niet maar

een gezellig koor wat donderdagavond repeteerd.

Wij zingen musicals, lichte popmuziek, kerst en nederlandstalig.

Heeft u interesse, kunnen we een afspraak maken

Met vriendelijke groeten,

• Tres Jolie

Ankie,

Wij, Tres Jolie zijn op zoek naar een dirigent.

U vraagt om een christelijk koor, dit zijn wij niet maar

een gezellig koor wat donderdagavond repeteerd.

Wij zingen musicals, lichte popmuziek, kerst en nederlandstalig.

Heeft u interesse, kunnen we een afspraak maken

Met vriendelijke groeten,

• Ankie Esenkbrink-Janssen

dank je voor je reaktie.

mijn voorkeur ligt met name in de meer in de christelijke klassieke traditie.

onze voorkeuren liggen denk ik wat ver uit elkaar.

succes met verder zoeken.

Ankie

• Singing on Sundays

Hallo Ankie,

Laat ik ons even voorstellen. Jongerenkoor SoS (Singing on Sundays) is opgericht op 09-09-1990 te Zoelen. Zoals de naam al aangeeft repeteren wij op zondagavond van circa 19.30 tot 19.00 uur. Ons jongerenkoor bestaat uit 18 enthousiaste leden in leeftijd variërend van 16-28 jaar. We hebben een modern christelijk repertoire, zoals muziek uit de collectie van de European Choral Club, liedbundel ‘ Adem en Hartslag’ en Taizé.

We komen bijeen voor muziek en zang, maar gezelligheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Tijdens het koorseizoen zingen we in jeugddiensten, trouwdiensten, tijdens zangavonden en in instellingen. In 1999 hebben we deelgenomen aan het korenfestival in Rijsbergen. We kregen de eerste prijs in de B-competitie èn de publieksprijs.

Ieder koorseizoen sluiten we af met een kampweekend en tijdens het seizoen proberen we ook zo nu en dan gezamenlijk iets leuks te ondernemen.

Voor het nieuwe koorseizoen, ongeveer per 1 september, zijn wij op zoek naar een dirigent(e).

Naar aanleiding van je oproep op de dirigentenpagina hebben we een aantal vragen:

-ben je op zondagavond beschikbaar?

-ben je bereid om naar Zoelen af te reizen?

Wil je ons in ieder geval terugmailen (ongeacht de boodschap)? We horen graag snel iets van je.

Alvast bedankt en groetjes, Annalies Muijen