dirigent zoekt koren op ma/do avond

• Esther van der Heijden

jonge, professionele dirigent zoekt nog koren voor de maandagavond en donderdagavond in de regio Zevenaar/Arnhem/Doetinchem/Nijmegen.

Ik ben musicoloog en gediplomeerd koordirigent. Bezoek ook mijn website voor meer informatie:

http://home.planet.nl/~schim174/esther/

groeten,

Esther van der Heijden

• Zangvereniging Groeningen

Hallo Esther

Wij zijn een gemengde zangvereniging in Groeningen. Ligt tussen Nijmegen en Venlo.Vanaf half januari zijn wij op zoek naar een nieuwe dirigent(e). Ons koor bestaat uit ongeveer 40 leden. We hebben een zeer uitgebreid repertoire en zijn zeer actief. Ik ben bang dat de afstand in kilometers voor jou te groot is maar mocht dat geen probleem zijn, neem dan svp even contact met ons op.

Je kunt bellen met Huub Geurts 0478-631874 of Annemie Peters 0478-631918.

Groetjes

Annemie Peters namens

Gemengde Zangvereniging Groeningen.

• Roelanda

Hallo Esther van der Heijden,

We komen niet helemaal uit de omgeving die jij in je advertentie hebt opgegeven maar ik hoop de je Ede niet te ver weg vindt.

Popkoor For Tune zoekt een dirigent!! Wij zijn een koor bestaande enkel uit vrouwen en we zingen 3- of 4 stemmig. We zingen populaire muziek zoals ballads, hedendaagse (U-2 en Simply Red) en wat oudere popmuziek (Frank Sinatra).

We oefenen 1x per week en vinden het leuk om een aantal keren per jaar op te treden. Inmiddels bestaan we 5 jaar en in 2001 hebben we een theaterconcert gegeven. Tot nu toe oefenden we op zondagavond maar we vinden het niet erg om onze repetitie-avond te verzetten.

Mocht je nog meer informatie willen dan kun je bellen met Astrid, 0318-634310 of met ondergetekende 0318-633799.

Hopelijk horen we gauw van je.

Groeten van Roelanda

• Spanninga

Was het niet netjes geweest, om vóór dat je deze reactie plaatst, te reageren op de mensen die op jullie eigen advertentie hebben gereageerd?

Ik ben bijvoorbeeld wel op zondagavond beschikbaar, maar dat dat jullie repetitieavond is kom ik nu pas te weten…!

• Esther van der Heijden

Ik vind de afstand inderdaad te groot. Helaas, maar veel succes met verder zoeken!

Esther

• Roelanda

Helaas weet ik niet wat je bedoelt. Naar mijn weten heb ik gereageerd op de mensen die op mijn advertentie hebben gereageerd en daar was jouw naam niet bij.

• Irene Hagemans

Hallo koor in Groeningen,

Ik ben een zangpedagoge dirigente met bijna vier jaar ervaring.

Ik woon in Groesbeek, en ik zou graag met jullie willen werken op de dinsdag avond.