Professionele Zangpedagoge dirigente zoekt koor op dinsdagavond.
Geen kerkkoor, die heb ik al twee, en die rijden elkaar altijd in de wielen met de hoogtij dagen.
Sorry Mensen, ik zoek wel een koren op dinsdagavond, maar ik woon in de Omgeving van Nijmegen, dus ik zoek eigenlijk meer in die buurt.Irene Hagemans schreef:
>
> Professionele Zangpedagoge dirigente zoekt koor op
> dinsdagavond.
> Geen kerkkoor, die heb ik al twee, en die rijden elkaar
> altijd in de wielen met de hoogtij dagen.
Hierbij wil ik reageren op u vraag
Ik ben de penningmeester van het rozenburgsoperettekoor mijn naam is wim karel
ik ben opzoek naar een dirigent voor een operettekoor onze huidige dirigent gaat per eind januari 2004 ons verlaten geheel onverwachts.
De naam van ons koor is Rozenburgsoperettekoor en oefend op dinsdagavond van 19.30 tot 22.00 uur in Rozenburg.
Het koor bestaat uit 33 leden gemengd.
U kan kontakt opnemen via e-mail w.karel3@chello.nl of telefonisch 010-4673700
met vriendelijkegroet,
w.h.karelIrene Hagemans schreef:
>
> Professionele Zangpedagoge dirigente zoekt koor op
> dinsdagavond.
> Geen kerkkoor, die heb ik al twee, en die rijden elkaar
> altijd in de wielen met de hoogtij dagen.
Beste Irene,
Ik heb geen idee hoever je wil rijden voor een koor, maar wij, popkoor Break Out, zoeken een dirigent voor de dinsdagavond.
Popkoor Break Out uit Voorst/Klarenbeek (bij Apeldoorn) is op zoek naar een dirigent. Ons koor, momenteel bestaand uit ongeveer 30 vrouwen en 5 mannen, zingt al ruim 6 jaar popmuziek uit de jaren 60 tot heden. Begeleid door muziekbanden wordt er elke dinsdagavond in Klarenbeek gerepeteerd. Ook treden we een ongeveer 6 keer per jaar op in de regio. Dit enthousiaste koor is nu dus op zoek naar een nieuwe, inspirerende dirigent die het als een uitdaging ziet om nog meer muzikaliteit uit Break Out te halen.
Break Out heeft een duidelijke eigen karakter waarbij spontaniteit en enthousiasme net zo belangrijk zijn als zuiverheid en mooi zingen. We zoeken iemand die echt affiniteit heeft met popmuziek.
Krista te Vaanholt
Voorzitter Break Out
telefoon: 0575 - 546100 of kris.ric@hetnet.nl
Hallo Irene,
Wij zijn popkoor For Tune uit Ede en wij zoeken een dirigent. Wij zijn een vrouwen koor die 3- of 4-stemmig zingen. Wij bestaan 5 jaar. Ons repertoire is gevarieerd van U2, Simply Red tot Frank Sinatra en Stef Bos. Wij repeteren op zondagavond maar een andere avond is ook geen probleem. Naast onze repetities vinden we het leuk een aantal keren per jaar op te treden.
In 2001 hebben wij een theaterprogramma neergezet. Onze dirigente heeft ons per 1 november 2003 verlaten omdat zij na 5 jaar wilde overstappen naar de klassieke muziek.
Mocht je interesse hebben, dan kun je natuurlijk een berichtje achterlaten maar je kunt ook kontakt opnemen met Astrid: telefoonnummer 0318 634310.
Groeten van Roelanda
Hallo Irene,
Wij zijn popkoor For Tune uit Ede en wij zoeken een dirigent. Wij zijn een
vrouwen koor die 3- of 4-stemmig zingen. Wij bestaan 5 jaar. Ons repertoire
is gevarieerd van U2, Simply Red tot Frank Sinatra en Stef Bos. Wij
repeteren op zondagavond maar een andere avond is ook geen probleem. Naast
onze repetities vinden we het leuk een aantal keren per jaar op te treden.
In 2001 hebben wij een theaterprogramma neergezet. Onze dirigente heeft ons
per 1 november 2003 verlaten omdat zij na 5 jaar wilde overstappen naar de
klassieke muziek.
Mocht je interesse hebben, dan kun je natuurlijk een berichtje achterlaten
maar je kunt ook kontakt opnemen met Astrid: telefoonnummer 0318 634310.
Groeten van Roelanda
Chris van Eeden schreef:
>
> Hoi Irene,
>
> Heb je intresse in een studentenkoor in Utrecht?
>
> Ons repertoire bestaat uit van alles en nog wat, maar
> voornamelijk klassiek en allemaal a capella.
>
> We zijn wel een klein gezellig koor met 10 vrouwen en 3
> mannen.
>
> Voor meer informatie kan je me mailen.
>
> Ik hoor graag van je,
> Chris
Beste Irene,
Ik heb geen idee hoever je wil rijden voor een koor, maar wij, popkoor Break Out, zoeken een dirigent voor de dinsdagavond.
Popkoor Break Out uit Voorst/Klarenbeek (bij Apeldoorn) is op zoek naar een dirigent. Ons koor, momenteel bestaand uit ongeveer 30 vrouwen en 5 mannen, zingt al ruim 6 jaar popmuziek uit de jaren 60 tot heden. Begeleid door muziekbanden wordt er elke dinsdagavond in Klarenbeek gerepeteerd. Ook treden we een ongeveer 6 keer per jaar op in de regio. Dit enthousiaste koor is nu dus op zoek naar een nieuwe, inspirerende dirigent die het als een uitdaging ziet om nog meer muzikaliteit uit Break Out te halen.
Break Out heeft een duidelijke eigen karakter waarbij spontaniteit en enthousiasme net zo belangrijk zijn als zuiverheid en mooi zingen. We zoeken iemand die echt affiniteit heeft met popmuziek.
Krista te Vaanholt
Voorzitter Break Out
telefoon: 0575 - 546100 of kris.ric@hetnet.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?