Koor gezocht op maandagavond

• j.g.s.

Op dit moment ben ik professioneel dirigent van drie verschillende koren. Na 15 plezierige en muzikale jaren wil ik stoppen met één van mijn oratoriumkoren en een nieuwe uitdaging aangaan. Daarom ben ik op zoek naar een koor in midden Nederland dat repeteert op maandagavond. Wat ik te bieden heb: ruim 25 jaar ervaring in velerlei soorten muziek als koor/orkest-dirigent, pianist en arrangeur; wat ik zoek: een (klein) oratoriumkoor, cantatekoor, kamerkoor of vrouwenkoor. Ik ben beschikbaar vanaf maart/april 2004. Reacties zijn welkom!

• j.g.s.

P.S. Reacties kunnen gestuurd worden naar: bachjan@planet.nl

• Karel Kalkers

Is een pokoor met orkest iets voor je ?? repetitie maandagavond

• j.g.s.

Bedankt voor je reactie, maar dit is niet helemaal wat ik op dit moment zoek.

• Anita Mocking

Is er eventueel te praten over een andere repetitie-avond? Nl. donderdagavond.

Wij zijn een nieuw koor 01-02-04 en op zoek naar een dirigent.

• John Engelman

Het seniorenkoor Nederhof in Zwijndrecht is op zoek naar een dirigent. Wij reperteren op de maandagavond tussen 19.00 en 21.00 uur. Het repertoir bestaat o.a. uit Nederlandse, Spaanse, Russische, Latijnse, Engelse en Duitse liederen van een behooerlijk kaliber (geen smartlappen e.d.). Als u belangstelling hebt mail dan aan

Johnengelman@planet.nl en doe er een CV bij.

Met vriendelijke groeten,

John Engelman

• Jongerenkoor Step by Step

R.K. Jongerenkoor Step by Step uit Hazerswoude-Rijndijk is per direct op zoek naar een nieuwe enthousiaste dirigent(e).

Ons koor bestaat uit 15 enthousiaste leden. Wij zingen veel liedjes die speciaal voor jongeren zijn geschreven, studeren regelmatig nieuwe liedjes in, maar zingen ook teksten op bekende melodieeën, dit alles zowel nederlands als engelstalig.

Onze begeleiding bestaat uit een pianist, een gitarist en een fluitiste.

Wij verzorgen 1 keer per maand een viering in de R.K. kerk en zingen daarnaast soms in Huize Ursula te Nieuwveen en het Rijnland Ziekenhuis in Leiderdorp.

Wij oefenen op maandagavond van 19.30 - 21.15 uur in Het Anker te Hazerswoude-Rijndijk.

Lijkt het u leuk om ons koor te dirigeren en/of wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op via de mail!

Jongerenkoor Step by Step

• Jongerenkoor Step by Step

R.K. Jongerenkoor Step by Step uit Hazerswoude-Rijndijk is per direct op zoek naar een nieuwe enthousiaste dirigent(e).

Ons koor bestaat uit 15 enthousiaste leden. Wij zingen veel liedjes die speciaal voor jongeren zijn geschreven, studeren regelmatig nieuwe liedjes in, maar zingen ook teksten op bekende melodieeën, dit alles zowel nederlands als engelstalig.

Onze begeleiding bestaat uit een pianist, een gitarist en een fluitiste.

Wij verzorgen 1 keer per maand een viering in de R.K. kerk en zingen daarnaast soms in Huize Ursula te Nieuwveen en het Rijnland Ziekenhuis in Leiderdorp.

Wij oefenen op maandagavond van 19.30 - 21.15 uur in Het Anker te Hazerswoude-Rijndijk.

Lijkt het u leuk om ons koor te dirigeren en/of wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op via de mail!

Jongerenkoor Step by Step