Gratis kamperen in Drenthe.

• Adri van der Weyde

U wilt ook wel eens een weekend gratis kamperen met uw koor of orkest? Recreatiecentrum RCN de Noordster in Dwingeloo, gelegen midden in het Nationaal Park Dwingelderveld, biedt koren en ha-fa-bra-orkesten de unieke mogelijkheid om gratis een weekend te komen kamperen met eigen kampeermiddelen (tenten, vouwwagens,caravans) maar helaas niet in de schoolvakaties, waarbij als tegenprestatie een (mini-)concert op de zaterdagavond gevraagd wordt dat dan gehouden wordt in ons openluchttheater of bij minder mooi weer in onze recreatiezaal. Ook willen we graag de medewerking van het koor of orkest aan onze oecumenische recreatieviering op de zondagmorgen om 10.30 uur. Adri van der Weyde, de centrumdirecteur en een geschoold tenor, wil daarnaast heel graag met het orkest of koor zingen tijdens het concert. De ervaringen in de afgelopen jaren waren hierbij steeds zeer positief zowel onder de gasten van RCN de Noordster als onder de leden van de koren en orkesten die reeds op de Noordster kampeerden. Er zijn overigens helaas slechts een beperkt aantal weekenden beschikbaar. Een aantal koren en orkesten gingen u reeds voor en waren wild enthousiast over het gezellige weekend en de optredens die steeds konden rekenen op een enthousiast publiek. Zie voor meer informatie ook mijn persoonlijke website: www.avdweyde

• Jac Febus

Geachte Heer Adri van der Weyde,

Ik wil hierbij nogmaals reageren op prikbordbericht; gratis camperen in drenthe.

Ik heb enige dagen geleden al een reactie op dit bericht geplaatst. Als bestuurslid van het koor ‘ The Joy ’ uit Bennekom wil ik nogmaals aangeven, dat ons koor zeer geinteresseerd is en enthousiast reageerde op deze mogelijkheid.

De verwijzing naar de website www.avdweyde.nl heeft geen resultaten opgeleverd.

Mijn verzoek aan U is om nadere informatie tegeven m.b.t. mogelijkheden, periode (n) , website e.a. wetenswaardigheden.

Ik hoop dat U middels mijn Emailadres of telefoon, op dit bericht wil reageren.

Mvrg : Jac Febus ( 0318 - 419312 )Adri van der Weyde schreef:

>

> U wilt ook wel eens een weekend gratis kamperen met uw koor

> of orkest? Recreatiecentrum RCN de Noordster in Dwingeloo,

> gelegen midden in het Nationaal Park Dwingelderveld, biedt

> koren en ha-fa-bra-orkesten de unieke mogelijkheid om gratis

> een weekend te komen kamperen met eigen kampeermiddelen

> (tenten, vouwwagens,caravans) maar helaas niet in de

> schoolvakaties, waarbij als tegenprestatie een (mini-)concert

> op de zaterdagavond gevraagd wordt dat dan gehouden wordt in

> ons openluchttheater of bij minder mooi weer in onze

> recreatiezaal. Ook willen we graag de medewerking van het