Dirigente op zoek naar koor!

• Hjördís einarsdóttir

Sinds juni 2003 ben ik woonachtend in Nederland. Ik ben een professioneel sopraan en naast mijn werkzaamheden als freelance sopraan ben ik op zoek naar een koor in de omgeving Gelderland (ik ben woonachtig in Arnhem). Ik ben tot op heden alle avonden vrij. Mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar vrouwenkoren en kamerkoren maar andere koren mogen ook reageren.

Voor meer informatie kunt uw bellen naar: 026-3813057 of 06-30298967. U kunt ook een email sturen naar: hjordisnl@zonnet.nl

Kijk ook op: http://www.musisite.com/MuzikantenPagina/30093HjordisEinarsdottir/Hjordiseinarsdottir.html

• eddie bruins

Wij zijn het Evergreenkoor-80 uit Hengelo.

Wij zijn met spoed op zoek naar een tijdelijke dirigent voor ons gemengd koor. Onze huidige dirigente is wegens ziekte (hernia) een aantal maanden uit de roulatie. Wij reperteren op de dinsdagavond. Heb je interresse laat het ons even weten.

groeten Eddie Bruins

• koor stella maris

Hallo,wij zijn Koor Stella Maris uit Zevenaar en zijn op zoek naar een enthousiaste dirigent voor de maandagavond. Wij zijn een katholiek koor maar zingen daarbij ook modern repetoire. Ook willen bij graag buitenkerkelijke muziek zingen. Wij verzorgen de dienst iedere 2e zondagmorgen van de maand.

Heb je interesse neem dan kontakt met ons op:

Rita Wanders 0316-526473 of Mario van Vuuren 0316-529604 (na 18.00 uur)