dirigent heeft plaats voor koor

• Jim Berben

Ik zoek een koor in centraal Nederland, dat graag mooie muziek zo goed mogelijk onder mijn enthousiaste leiding wil instuderen en ook uitvoeren.

Ik heb ruime ervaring met allerlei leeftijdsgroepen en soorten koren, en ben altijd bereid bij te leren en zeker hard te werken aan verbetering en repertoire-uitbreiding. Handig is dat ik naast mijn koordirectie en orgel-opleiding ook solo-zang en schoolmuziek heb gestudeerd waardoor ik de koorpraktijk van alle kanten kan bezien. Schroom niet om telefonisch contact met me op te nemen: 0346-564104. Liever niet op deze site of per mail reageren ivm. virusgevoeligheid!!

Groeten, Jim.

• koor stella maris

Hallo, wij zijn Koor Stella Maris uit Zevenaar, Wij zijn een kerkelijk koor met de leeftijd van 13 tot en met 47 jaar. Wij repeteren op maandagavond en zijn op zoek naar een dirigent. Heb je interesse of wil je meer informatie mail ons of bel:

Rita Wanders 0316-526473 of Mario van Vuuren 0316-529604

• Anita Mocking

Dag Jim, sorry maar ik wil toch even op deze manier reageren.

Wij zijn een nieuw op te richten vrouwenkoor (geen kerkrepertoire, met zangervaring) en starten m.i.v. 1 februari. Wij zijn met ca. 20 personen en men heeft voor ons voor eind oktober 2004 al een optreden in petto. Daar hebben we wel een dirigent voor nodig.

Vind je het leuk om met een “vers” koor te beginnen neem dan contact op met Anita Mocking 0343-576535 of Marijke Mocking 0343-572457.

Onze repetitie-avond wordt donderdagavond van 20.00-22.00 in het Dorpshuis te Cothen (bij Wijk bij Duurstede).

Ik zou het leuk vinden als je zou reageren.

• Yvonne Vlugt

Ons koor - het St. Caeciliakoor uit Loenen a/d Vecht - is op zoek naar een dirigent/organist.

De 15 enthousiaste koorleden en verzorgen 3x per maand de eucharistievieringen op de zondagmorgen in onze parochiekerk te Loenen a/d Vecht.

Ons repertoire is nogal variabel te weten:

Nederlandse-, Latijnse- en Gregoriaanse missen

Nederlands-, Latijns-, Gregoriaans-, Duits- en Engelstalige liederen

Wij repeteren op woensdagavond om 20:00 uur.

Ben je geïnteresseerd of heb je nog vragen dan kun je contact met mij opnemen.

Ik hoop snel wat van je te horen.

Groetjes

Yvonne Vlugt

• John Engelman

Het seniorenkoor Nederhof in Zwijndrecht is op zoek naar een dirigent. Wij reperteren op de maandagavond tussen 19.00 en 21.00 uur. Het repertoir bestaat o.a. uit Nederlandse, Spaanse, Russische, Latijnse, Engelse en Duitse liederen van een behooerlijk kaliber (geen smartlappen e.d.). Als u belangstelling hebt mail dan aan

Johnengelman@planet.nl en doe er een CV bij.

Megt vriendelijke groeten,

John Engelman