dirigente aangeboden voor Amsterdam of Utrecht

• Marjolein Albers

Ik ben een jonge, gediplomeerde theatermaakster (25) en wil graag aan het werk als dirigente in Amsterdam of Utrecht. Ik heb ervaring met een kinderkoor bestaande uit 25 getalenteerde kinderen die een door mij geschreven musical zongen en speelden. Ik ben bekend met klassiek werk, musicals en lichte muziek.

Reacties graag naar: marjoleinalbers@wanadoo.nl

• inge

Hallo, ik ben de secretaris van het koor “de Mellobiez” en wij zijn op zoek naar een nieuwe dirigent i.v.m. verhuizing van de huidige.

Wij hebben 25 leden,zijn een gemengd koor en repeteren op donderdagavond.

Wij zingen allerlei lichte muziek, musicals, nederlandstalig,enz.

Wij komen uit Nederhorst den BErg.

Ik hoop op een reactie,

I. v.d. Beld-GijzenMarjolein Albers schreef:

>

> Ik ben een jonge, gediplomeerde theatermaakster (25) en wil

> graag aan het werk als dirigente in Amsterdam of Utrecht. Ik

> heb ervaring met een kinderkoor bestaande uit 25

> getalenteerde kinderen die een door mij geschreven musical

> zongen en speelden. Ik ben bekend met klassiek werk, musicals

> en lichte muziek.

>

> Reacties graag naar: marjoleinalbers@wanadoo.nl

• inge

Wij zijn een algemeen gemengd koor in de buurt van hilversum en zoeken een nieuwe dirigent voor de donderdagavond.

• Anita Mocking

Met ingang van 1 Februari a.s. zijn wij dringend op zoek naar een enthousiaste dirigent. Vindt je het leuk om met een “ vers” koor te starten en vind je dit een uitdaging dan zouden wij het leuk vinden als je zou reageren.

Onze repetitie-avond is op donderdag van 20.00-22.00 in het Dorpshuis in Cohten (bij Wijk bij Duurstede)

Voor Oktober 2004 heeft men al een optreden voor ons in petto dus de tijd dringt.

Je kunt contact opnemen met Marijke Mocking 0343-572457 of Anita Mocking 0343-576535

• Martha van Woerden

Beste Marjolein,

Lijkt het je niet leuk om een pas-gestart vrouwenkoor te dirigeren? Het overgrote deel van de koorleden (het zijn er 60) heeft nog niet eerder in een koor gezongen en zijn dus ook beginners. Het koor is opgericht in maart 2003, is heel snel gegroeid, alle zangers zijn reuze enthousiast. Het repertoire is heel eenvoudig, ideaal om mee te beginnen. Er is een bestuur en een liedcommissie die het repertoire uitzoekt. En er is een groep die wat wil doen op het gebied van uitbeelden. En daar is nog veel begeleiding bij nodig. Dus inbreng van de dirigent is ontzettend welkom.

We zingen levensliederen en “smartlappen”, maar ook Stay with me bijvoorbeeld.

De meerstemmigheid moet nog echt helemaal aangeleerd worden. Het is voor de koorleden nog heel moeilijk om hun partij goed vast te houden.

Ik ben zelf de dirigente, graag nodig ik je uit te reageren.

Met vriendelijke groet,

Martha van Woerden