zoek korps of koor

• jan keizer

fdsfffffds

• jan keizer

ik zoek een korps of een koor in gelderland.

ik ben 40 jaar.

ik heb nu een korps in huizen.

ik kan elke dag

doei van jan keizer

• Krista te Vaanholt

Beste Jan,

Waar woon je en wat voor iets zoek je?

Popkoor Break Out uit Voorst/Klarenbeek (bij Apeldoorn) is op zoek naar een dirigent. Ons koor, momenteel bestaand uit ongeveer 30 vrouwen en 5 mannen, zingt al ruim 6 jaar popmuziek uit de jaren 60 tot heden. Begeleid door muziekbanden (we willen eventueel in de toekomst met een combo gaan werken) wordt er elke dinsdagavond in Klarenbeek gerepeteerd. Ook treden we een ongeveer 6 keer per jaar op in de regio. Dit enthousiaste koor is nu dus op zoek naar een nieuwe, inspirerende dirigent die het als een uitdaging ziet om nog meer muzikaliteit uit Break Out te halen.

Break Out heeft een duidelijke eigen karakter waarbij spontaniteit en enthousiasme belangrijk zijn, net als zuiverheid en ‘mooi’ zingen. We zoeken iemand die echt affiniteit heeft met popmuziek.

Krista te Vaanholt

Voorzitter Break Out

telefoon: 0575 - 546100 of kris.ric@hetnet.nl

• koor Ap/art

Hoi Jan.

Wij zijn koor Ap/art uit Millingen a/d Rijn.

Wij zoeken een nieuwe dirigent,misschien iets voor jou?

Het koor bestaat uit ongeveer 40 leden, en wij hebben een eigen band bestaande uit 1 organist, 1 drummer, 2 gitaristen, en 2 cornettisten.

Wij repeteren op Vrijdagavond van 20.15 uur tot 22.15 uur.

Het repertoire van ons is van alles wat.

Wil je meer weten bel dan met: Helmie tel. 0481431927 of mail naar troy01@zonnet.nl

• s

hallpo