Dirigent biedt zich aan...

• Koordirigent

Hallo mensen,

hier schrijft een zeer ervaren koordirigent, met ook een grote orkestervaring.

Op dit moment heb ik nog tijd voor een koor, liefst eentje met ambitie, in het “klassieke” veld, opera, oratorium, operette…

Ik ben een “harde werker” die ook van een geintje op zijn tijd houdt; een goede repetitiesfeer is belangrijk, gezelligheid, maar ook het resultaat!

Mocht u meer informatie willen, stuurt u dan eens - vrijblijvend - een mailtje naar: koordirigent@hotmail.com

Wie weet, tot ziens!

• M rog

wij zijn op zoek naar een dirigent wij zijn een kerkkoor in scheveningen het koot telt 85 leden en op pajm pasen zingen wij marcus passie van hans boelee en in december een groot adventconcert wij hopen van u te horen

• compagniezangers

Compagniezangers is een shantykoor. We treden zo'n 10 tot 15 maal op waarvan enkele in het buitenland voornamelijk engeland en duitsland.we laten ons begleiden door een accordeonist.Tel:0227542420

• Yvonne Vlugt

Ons koor - het St. Caeciliakoor uit Loenen a/d Vecht - is op zoek naar een dirigent/organist.

De 15 enthousiaste koorleden en verzorgen 3x per maand de eucharistievieringen op de zondagmorgen in onze parochiekerk te Loenen a/d Vecht.

Ons repertoire is nogal variabel te weten:

Nederlandse-, Latijnse- en Gregoriaanse missen

Nederlands-, Latijns-, Gregoriaans-, Duits- en Engelstalige liederen

Wij repeteren op woensdagavond om 20:00 uur.

Ben je geïnteresseerd of heb je nog vragen dan kun je contact met mij opnemen.

Ik hoop snel wat van je te horen.

Groetjes

Yvonne Vlugt