dirigent heeft ruimte

• rien verwijs

Vanaf aug. 04 heb ik ruimte voor een nieuw koor. De voorkeur gaat uit naar een or.vereniging/gemengd koor. Het liefst in de de omgeving van mijn woonplaats Ridderkerk. Laten we zeggen in een straal van ca. 30 km.

Ik ben professioneel opgeleid en bezit een zeer ruime ervaring op het gebied van koor- en orkestdirectie.

Schroom niet me te benaderen1

Rien Verwijs,

tel. 0180423347

• M te Lindert

Hoi

Ben je ook geinteresseerd in gospelkoor?

Marion

• rien verwijs

Oei, je vraagt me of ik interesse heb in een gospelkoor. Zo op het eerste gezicht zeg ik nee.

Laat me toch iets meer weten van het koor.

Grootte, repertoire, optredens, vorm van begeleiding tijdens repetities en optredens.

In welke plaats repeteren jullie, leeftijd van het koor, verhouding van de stemmen enz.

Vriendelijke groet,

Rien Verwijs.M te Lindert schreef:

>

> Hoi

>

> Ben je ook geinteresseerd in gospelkoor?

>

> Marion

• Gerben v. Vliet.

Beste Rien Verwijs.

Wij zijn een gemengd enthousiast Christelijk koor in Oud - Beijerland genaamd Jedid Jah.

Helaas moet onze dirigent Hans Blijderveen ons verlaten, en hebben daardoor een nieuwe dirigent nodig.

Ons repertoire is Gospel, Musical maar een enkel klassiek stuk gaan wij ook niet uitde weg.

Als u geintereseerd ben kunt u via bovenstaant e-mail adres contact met ons opnemen

Met vriendelijke groeten

Gerben van Vliet.

rien verwijs schreef:

>

>

> Vanaf aug. 04 heb ik ruimte voor een nieuw koor. De voorkeur

> gaat uit naar een or.vereniging/gemengd koor. Het liefst in

> de de omgeving van mijn woonplaats Ridderkerk. Laten we

> zeggen in een straal van ca. 30 km.

> Ik ben professioneel opgeleid en bezit een zeer ruime

> ervaring op het gebied van koor- en orkestdirectie.

> Schroom niet me te benaderen1

>

> Rien Verwijs,

> tel. 0180423347

• John Engelman

Het seniorenkoor Nederhof in Zwijndrecht is op zoek naar een dirigent. Wij reperteren op de maandagavond tussen 19.00 en 21.00 uur. Het repertoir bestaat o.a. uit Nederlandse, Spaanse, Russische, Latijnse, Engelse en Duitse liederen van een behooerlijk kaliber (geen smartlappen e.d.). Als u belangstelling hebt mail dan aan

Johnengelman@planet.nl en doe er een CV bij.

Megt vriendelijke groeten,

John Engelman