dirigent heeft ruimte

• rien verwijs

Vanaf augustus 04 heb ik weer ruimte voor een koor. Ik ben professioneel opgeleid.

Ik zoek een koor in mijn woonomgeving Ridderkerk in een straal van ca. 30 km.

Mijn interesse gaat uit naar een gemengd koor.

Rien Verwijs, tel 0180423347.

• Yvonne Vlugt

Ons koor - het St. Caeciliakoor uit Loenen a/d Vecht (Provincie Utrecht) - is op zoek naar een dirigent/organist.

De 15 enthousiaste koorleden en verzorgen 3x per maand de eucharistievieringen op de zondagmorgen in onze parochiekerk te Loenen a/d Vecht.

Ons repertoire is nogal variabel te weten:

Nederlandse-, Latijnse- en Gregoriaanse missen

Nederlands-, Latijns-, Gregoriaans-, Duits- en Engelstalige liederen

Wij repeteren op woensdagavond om 20:00 uur.

Ben je geïnteresseerd of heb je nog vragen dan kun je contact met mij opnemen.

Ik hoop snel wat van je te horen.

Groetjes

Yvonne Vlugt

• Gerben v. Vliet.

Beste Rien Verwijs.

Wij zijn een gemengd enthousiast Christelijk koor in Oud - Beijerland genaamd Jedid Jah.

Helaas moet onze dirigent Hans Blijderveen ons verlaten, en hebben daardoor een nieuwe dirigent nodig.

Ons repertoire is Gospel, Musical maar een enkel klassiek stuk gaan wij ook niet uitde weg.

Als u geintereseerd ben kunt u via bovenstaant e-mail adres contact met ons opnemen

Met vriendelijke groeten

Gerben van Vliet.

• John Engelman

Beste Rien,

Het seniorenkoor Nederhof in Zwijndrecht is op zoek naar een nieuwe dirigent. Wij zijn een koor van ongeveer 40 leden en wij reperteren op de maandagavond tussen 19.00 en 21.00 uur. Het repertoir bestaat o.a. uit Latijnse muziek, engels, duits, russisch en uiteraard ook Nederlands. Als je belangstelling hebt neem dan contact op met het onderstaande e-mailadres en doe daar een kort CV bij. Wij reageren daar weer op en kunnen misschien een gesprek arrangeren.

Met vriendelijke groetyen,

John Engelman, voorzitter

E-mail: johnengelman@planet.nl