't Zingt zoekt per 1-9 een nieuwe dirigent

• Kees van der Woude

?t Zingt is een gemengd koor uit Son en Breugel, dat functioneert onder de vleugels van de vereniging “ De Boerderij” in Breugel; de huidige dirigent wil uiterlijk per 1 augustus 2004 stoppen met de directie van ons koor vanwege te hoge werkdruk.

't Zingt repeteert wekelijks (buiten de schoolvakanties van de basisscholen) op disndagavond van 20.30 tot 22.00 uur in het gemeenschapshuis “De Boerderij” in Breugel

?t Zingt bestaat al ruim 20 jaar uit een vrij trouwe groep van ca. 30 liefhebbers die wel ambities hebben maar hun beperkingen kennen; we zingen en repeteren graag, willen de kwaliteit wel vergroten, maar niet ten koste van alles; gezelligheid (in elk geval na de repetitie) staat ook hoog in het vaandel en thuis studeren zit er voor veel van ons niet in omdat de vaardigheden daarvoor ontbreken.

Wij repeteren niet met het doel om veel op te treden, maar willen toch graag enkele keren per jaar onszelf aan buitenstaanders presenteren; het liefst met een mengeling van oud en nieuw repertoire.

Wij zijn bij een dirigent met interesse benieuwd of deze:

 op basis van de verstrekte gegevens interesse heeft in ?t Zingt als toekomstig werkgever

 kan en wil omgaan met het eeuwige spanningsveld tussen gezelligheid en prestatie

 financiële eisen stelt die passen binnen ons budget

• jeannie

Beste Kees,

Kun je wat vertellen over het soort repertoire en woon in Tilburg. Ik ben op zoek naar een kamerkoor met een vrij klassiek repertoire. Kun je me je e-mail of telefonnummer doorgeven?

Mijn nummer is 013- 4670275.

met vriendelijke groet, Jeannie

• jeannie

Beste Kees

De tekst staat wat rommelig in mijn antwoord. Ik woon in Tilburg en ik ben op zoek naar een kamerkoor. Ik ben erg benieuwd naar jullie repertoire. Ik ben telefonisch te bereiken op nr 013 4579275 of op het e-mail adres jjwijnen13@hetnet.nl

met muzikale groet, jeannie