dirigent beschikbaar

• Femke

Wij zijn een jongerenkoor uit Eindhoven en zijn druk zoekende naar een dirigent. Misschien zou u ons koor kunnen dirigeren?

Wij reperteren op de woensdagavond onder begeleiding van een toetsenist, een basiste, een electrisch-, en accoestisch gitarist.

Ons koor bestaat uit 26 leden (incl. combo) en we zijn tussen de 18 en 35 jaar. We zingen eens in de twee maanden een kerkdienst. Ons repertoire bestaat uit zowel kerkelijk als popmuziek, omdat wij naast de kerk ook geregeld in verzorgingshuizen, winkelcentra, enz optreden.

Heeft u interesse? Neem dan contact met mij op.

Groetjes Femke

Secretaris jongerenkoor Groep '78 Eindhoven

• Erik van Hilten

Wij zijn een klein katholiek koor dat nederlands zingt en zijn op zoek naar een dirigent. Wij zitten in Zaandam. En oefenen op Dinsdag avond. Heeft u belang stelling neem dan aub contact op.hans schreef:

>

> professioneel dirigent beschikbaar op dinsdag-, woensdag-, of

> donderdagavond.

> ervaring met operette, opera, oratorium. Momenteel studerend

> bij Jan Stulen (orkestdirectie)

• Jacco Stam

Hans,

Voor een nieuw op te richten gospelkoor in Heesch (NB) zoeken wij nog een dirigent. Het koor is nog in oprichting, verwachte aanvangsdatum september 2004.

Graag contact als je interesse hebt.

MvG

Jacco Stam

• Vivace Helmond

wij zoeken een interim dirigent die ons tot zeker de zomervakantie uit de brand kan helpen (zolang onze dirigent uit de roulatie is).

heb je interesse? bekijk onze website: www.vivacehelmond.nl

of bel een van onze bestuursleden.

graag tot horens.

• Marie-José

Hoi Hans

Ik ben Marie-José van den Burg , lid van gemengd koor Estrade uit Someren.

Je zult wel denken wat een late reactie,maar we hoorden van Jo Gehem dat je navraag deed bij haar dochter (Marianne Gehem leerkracht)of wij nog op zoek waren naar een dirigent en aangezien we geen telefoonnummer wisten en ook niet wisten waar je woonde was dit de manier om je te bereiken.We zijn dus naarstig op zoek naar een dirigent, ons koor bestaat uit ong. 35 leden we repeteren op de dinsdagavond van kwart over 8 tot kwart over 10 in de Ruchte te Someren en zingen hoofdzakelijk populaire muziek heb je interesse neem dan au.b. contact op met onze voorzitter Marianne Bots haar telefoon nr is 0493-496223,of wil je liever dat zij contact opneemt met jou??Wil je dan a.u.b je telefoonummer even mailen.

B.v.d Marie-José

PS Als je geen interesse hebt wil je dan even een berichtje sturen

• hans

Hallo Marie-José,

Sorry voor mijn wat late bericht, maar ik was nog eens “terug aan het surfen”, zodat ik het toen pas las.

Helaas kan ik jullie niet helpen, ik ben op zoek naar andere soort muziek.

In ieder geval toch succes,

Hans