dirigent gezocht m/v

• Politiekoor Brabant-Noord

Het Regionaal Politie Mannenkoor Brabant-Noord is op zoek naar een nieuwe dirigent die de muzikale leiding in september 2004 op zich kan nemen. Het repertoire van deze amateurvereniging bij wie gezelligheid een zeer belangrijke factor is, is redelijk modern tot licht klassiek, van musical tot traditional.

Het koor zingt zowel a capella als met pianobegeleiding. De repetities zijn op dinsdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur in het restaurant van politiebureau aan de Vogelstraat in 's-Hertogenbosch. Het jaar 2005 staat in het teken van het 25 jarig bestaan van het koor.

Voor meer informatie belt u tijdens kantooruren met voorzitter Bart van der Westen, afdeling communicatie politie Brabant-Noord. 0900-8844 of mailt u ons waarop wij met u contact opnemen. Voor meer informartie over het koor bezoekt u onze website http://members.lycos.nl/politiekoor

• Irene Hagemans

Beste Mensen,

Het lijkt me iets heel moois om naast mijn vrouwenkoor, mijn twee gemengde kerkkoren, en mijn kinderkoor ook een mannenkoor te leiden.

en dan nog wel bij de Politie, kom ik dan ook in dienst bij de Politie?

De dinsdagavond is voor mij geen probleem, ik kom dan wel met de trein. lekker relaxed reizen.

Van opleiding ben ik zangpedagoge, maar ik leid al; vanaf 1997 koren. met redelijk goede resultaten.

• J. Hulshof

Ik ben in principe geinteresseerd in de vacature. Ben actief dienend binnen de politie Gelderland midden en plm.25 jaar koordirigent. Thans ben ik dirigent van 2 koren:

christelijk gemengd koor in Arnhem en

Gelders Politie mannenkoor te Apeldoorn.

Mijn woonplaats is Lunteren

Voor eventueel nadere info. ben ik gaarne bereid.

Jan Hulshof

• Alie Kinds

Hallo Irene,

ben benieuwd uit welke regio je komt, want wij Politie vrouwenkoor Drenthe (in oprichting) zij ook nog op zoek naar een dirigent.

hoor graag van je.