dirigent gezocht

• Francien

Het Helders Kamerorkest zoekt een dirigent. Anders dan de naam vermoedt zijn wij een orkest met een symfonische bezetting. We houden van het spelen van een zeer gevarieerd programma. Eens in de twee jaar staat een groot project op de agenda. Een uitvoering van een oratorium verdient dan de voorkeur van ons. (Messiah, Schöpfung e.d.)

Wij repeteren op de woensdagavond.

• Lansdorp

in welke plaats zitten jullie.

Mijn interesse is gewekt. graag wat meer gegevens over samenstelling en orkestbezetting.

Dries Lansdorp 038-4231351

• Francien

ons orkest bestaat uit 7 1ste violen, 8 2e violen, 3 alten, 5 celli, 2 bassen, 2 dwarsfluiten, 2 klarinetten, 1 fagot, 2 hoorns 2 hobo's en 1 slagwerker. Het Helders Kamerorkest huist in Den Helder - Noord Holland

• hans

Den Helder ?

• Francien

Ja klopt. Wij repeteren in Den Helder. De leden van ons orkest komen echter uit de gehele kop van Noord-Holland

• Alexej Románov

Professionele dirigent Alexej Románov (Groningen) met lange ervaring, die specifiek verbonden is met het symfonisch repertoire en de symfonische bezetting is beschikbaar.

Tel: 06 20 84 39 30

E-mailadres: romanov@efre.nl

Website: www.efre.nl

• A.E. de Bruijn

Mijn belangstelling is gewekt door jullie oproep.

Graag wil ik nader contact en een adres waar ik mijn gegevens naar toe kan sturen.

A.E. de Bruijn

Bruijnae@hotmail.com

Telefoon: 0519-221904