Gezocht in Groningen!!!

• Erwin Poppen

Hallo,

Vocaal Ensemble Ten Toon zoekt per juni een nieuwe dirigent. Ten Toon is een vocaal ensemble (gemengd) met op dit moment een verdeling SATB van 6433 (meestal 6555). We zingen altijd combinaties van oude en nieuwe muziek in thematische vorm.

We streven een hoge kwaliteit na met niet professionele zangers die echter wel dezelfde ambities delen: zingen en concerteren op een goed niveau. concerteren doen we op het moment 2x per jaar.

Wat hebben we gezongen?

Rautavaara, Monteverdi, Byrd, Straesser, Manneke, Stravinsky, Serton, Sermisy, Gombert, Tavener, Taverner, stukken van de dirigent, Tedesco, etc.

Wat zoeken we?

Een enthousiaste man/vrouw die in staat is tot enthousiasmeren, stimuleren en relativeren. Humor speelt bij onze repetities een grote rol. Lekker zingen staat voor op, ons ontwikkelen ook. Je mag ambities hebben, je kunt piano spelen, en vooral je kunt op dinsdagavonden in Groningen repeteren.

Wat moet je doen?

Neem contact met mij op voor een afspraak!!

• Pedro Santos

Greetings dear Erwin Poppen and Vocaal Ensemble Ten Toon,

First of all I want to thank you for asking about my interest in conducting your choir. My answer is that I'm very interested, I would love to conduct a choir that sing the kind of repertoire your choir sing - that is really what I want to do in conducting. Could you please give me more details about this job? I would like to know if the rehearsals will start already in June and how much are you thinking to pay me for conducting your choir. I hope to receive news from you.

Sincerely yours,

Pedro Santos

P. S. - If you want to talk with me personaly you can call to: 0641511048

• Alexej Romanov

Alexej Romanov (Groningen), professionele dirigent met lange ervaring zowel met orkestbegeleiding als acapella is beschikbaar.

Repetitie met pianobegeleiding, oefenbandjes/CD's, werk met een oefenrooster etc.

Voor reacties kunt u bellen 06 20 84 39 30.

E-mailadres: romanov@efre.nl

Website: www.efre.nl

• Anne E. de Bruijn

Hierbij wil ik jullie laten weten belagstelling te hebben voor de vacature.

Graag stuur ik mijn gegevens.

Naar welk adres kan ik mijn cv sturen ?

Met vriendelijke groet

Anne E. de Bruijn

0519-221904

Bruijnae@hotmail.com