Professionele pianospelende dirigent met ruime ervaring heeft momenteel tijd voor een kamerkoor, vrouwenkoor of (prot/ref) gemengd koor op woensdagavond, na de zomer ook op maandagavond. Omgeving: tussen Zwolle en Amersfoort, Gelderland.
Jan
Beste Jan,
Ik ben mogelijkheden aan het onderzoeken om in Veenendaal een vocaal ensemble op te starten. Koorleden met ervaring (ev. geschoolde stemmen) kunnen we waarschijnlijk genoeg krijgen. Het repertoire zou breed kunnen worden; van oude muziek tot hedendaagse liederen, eventueel a capella uitgevoerd of begeleid door enige instrumenten. Dit om de kosten te drukken, daarom de volgende vraag: wat kost een dirigent? En lijkt het je leuk om een nieuw op te starten koor (ev. na de zomervakantie) te gaan leiden. Of er een piano beschikbaar is weet ik ook nog niet, zo niet, kan je m.b.v. een stemvork een koor leiden?
Graag wacht ik je reactie af,
vriendelijke groeten,
Adrie van Noort, Veenendaal.Jan schreef:
>
> Professionele pianospelende dirigent met ruime ervaring heeft
> momenteel tijd voor een kamerkoor, vrouwenkoor of (prot/ref)
> gemengd koor op woensdagavond, na de zomer ook op
> maandagavond. Omgeving: tussen Zwolle en Amersfoort,
> Gelderland.
> Jan
Beste Jan,
Wij zijn een nieuw jongerenkoor met de naam Majestic en op zoek naar een dirigent.
Wij komen uit de christelijk gereformeerde kerk Utrecht-West en reperteren op maandagavond van 19.30-21.00
Lijkt het je wat of wil je meer informatie neem dan even contact met mij op.
per mail of via telefoonnummer:030-2619669
Met vriendelijke groeten de voorzitter van Jongerenkoor Majestic
Wij zijn een protestants christelijk koor in Doesburg genaamd Laudate Deo, en sinds kort op zoek naar een goede pianospelende koordirigent. Ons koor is een gemengd koor met 35 leden van jong tot oud, en we zingen geestelijke liederen. Onze repetitie-avond is op de donderdag, maar een verschuiving naar woensdag is een optie.
Als u iets voor ons koor voelt kunt u onze voorzitster mevr. van der Struik bellen op tel. nr. 0314-382093.
Dag voorzitter van Jongerenkoor Majestic, kun je me iets meer vertellen over jullie koor? Wat willen jullie gaan zingen, met hoeveel mensen zijn jullie etc?
Ben benieuwd,
Groet!G Vinke schreef:
>
>
> Wij zijn een nieuw jongerenkoor met de naam Majestic en op
> zoek naar een dirigent.
> Wij komen uit de christelijk gereformeerde kerk Utrecht-West
> en reperteren op maandagavond van 19.30-21.00
> Lijkt het je wat of wil je meer informatie neem dan even
> contact met mij op.
> per mail of via telefoonnummer:030-2619669
>
> Met vriendelijke groeten de voorzitter van
> Jongerenkoor Majestic
Beste polletje,
Sorry dat ik zo laat reageer,maar ik kon de computer niet op van wegen een virus.
Je vroeg hoeveel leden we hebben, dat is ongeveer 15-20 leden.
De muziek die wij zingen is christelijke muziek,en we zijn in het bezit van een pianiste en een kerk om te repeteren.
Ook zijn we in bezit van aardig wat bladmuziek.
In afwachting op uw reactie,
met vriendelijke groeten G.Vinke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?