Biedt zich aan: dirigent zonder koor

• Ron Janssen

Hallo.

Na 25 jaar zingen in een jongerenkoor heb ik 5 jaar geleden op verzoek van dat koor besloten de groep te gaan leiden.

Na vier jaar “geleden” te hebben zijn we, gelukkig als goede vrienden, uit elkaar gegaan.

Ik wil graag mijn amateurdiploma blijven gebruiken en ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik zoek een jongeren- of middenkoor (kerkkoor) maar een popkoor lijkt me ook geweldig.

Ik woon in Zevenaar en ben bereid om ongeveer een half uur tot drie kwartier te rijden om bij jullie te komen.

Dus……. bel 0316-340111 of mail naar Ronohio@chello.nl

Vriendeliike groeten

Ron Janssen

• Ineke Wassink

Dag Ron,

Zie voor ons verzoek het bericht klein gemengd koor in Achterhoek, Zelhem. Zin in een uitdaging door een koor weer uit de dip te halen en te vernieuwen?? Reageer dan op onze mail en geef aan wat je voorwaarden zijn.

met vriendelijke groet,

Ineke Wassink

• Ineke Wassink

Dag Ron,

Uit jou oproep kon ik niet uithalen dat je geen piano kan spelen. Helaas hebben wij op dit moment geen financiële mogelijkheden voor een dirigent en daarnaast ook nog een pianist. Het is een grote wens om het koor weer zover op te krikken dat dit in de toekomst mogelijk wordt. Wij zijn bezig met een ledenactie, indien hier zoveel reacties uit voortkomen dat dit wel haalbaar wordt dan hoor je het nog.

Toch bedankt voor je reactie en heel veel succes in het verder zoeken naar een koor.

met vriendelijke groeten,

Ineke Wassink

• lonneke

heej die Ron, Wij zijn een popkoor uit Grave eerder (In- Music) nu Sparkle. Wij zijn op zoek naar een dirigent voor de donderdag avond die ons weet op te zwepen . Wij vinden performen èn prestatie van even veel waarde . Nieuwsgierig bel me dan gerust of mail Lonneke Hoiting 0486-474276 of jalohoiting@hotmail.com