gezocht dirigent zeemanskoor

• Bert Stekelenburg

Zeemanskoor de Brulboei in Nieuwegein.

We zijn met ruim 50 enthousiaste leden. Onze dirigent, Jo Beukes, is inmiddels 73 jaar. Wekelijks weet hij ons nog fantastisch te inspireren. Maar met zoveel optredens en repetities bij elkaar willen we eigenlijk gaan voor een tweede dirigent, die straks mogelijk onze eerste dirigent wil en kan worden. We zijn benieuwd of er kandidaten met ons in gesprek willen komen.

• Paula Ludden

Bedankt voor uw reactie. Ik denk alleen dat een zeemanskoor niet wat voor mij is. Ik pas ook niet zo in het plaatje vrees ik..: Zo'n heel koor van stoere zeebonken en dan ik als jong meisje…:-)

Maar toch bedankt voor uw reactie en veel succes met het zoeken naar een nieuwe dirigent!

Groeten,

Paula

• Carola

Hoi Paula,

Ik denk dat je het helemaal mis hebt. Dat werkt echt prima hoor jij als jonge meid voor zo'n koor. Ik doe het namelijk ook en heb er nu al twee en dat is echt heel leuk om te doen. Ik weet niet zeker of jij het bent maar aan je naam te zien heb ik bij je op school gezeten op het Ichthus. Ik sta nu voor Recht deur zee in IJsselmuiden en dat is heel leuk. Kijk eens op de site! www.rechtdeurzee.nl

groetjes carola

• Bert Stekelenburg

Hoi Paula,

Gezien de reactie van Carola ben ik eigenlijk wel wat nieuwsgierig geworden. Zeker als de afstand tussen onze vestigingsplaats en jouw woonplaats te overbruggen is, zou ik wel eens een nader orienterend contact willen hebben. Laat me je reactie alsnog eens horen. En 't gaat bij ons niet direct om de eerste positie, maar meer om een maatje voor onze 73-jarige, zeer enthousiaste dirigent, die overigens geen prof is, maar zich wel als prof manifesteert.

Met belangstelling je reactie tegemoetziend,

Bert Stekelenburg.

• Flip Jonkman

En… Carola staat niet alleen voor een zeemanskoor in IJsselmuiden maar nu ook in Lemele !

De mannen ‘aldaar’ zijn echt gek met haar !