dirigent beschikbaar

• Marc Sierens

Professionele dirigent is beschikbaar. Hij heeft alle andere activiteiten gestopt om zich voltijds met het dirigeren bezig te houden. Vast dirigent van het symfonisch orkest Akademos en met ruime ervaring in het romantisch en laat-romantisch symfonisch en vocaal-symfonisch repertorium. Afstand geen bezwaar. CD-rom beschikbaar.

• Femke Leermakers

Beste meneer Sierens,

Bent u eventueel ook beschikbaar voor een jongerenkoor in nood (Noord-Brabant)? Zo ja, belt of mailt u dan alstublieft naar mij. Telefoonnummer: 0620736807, email: fpm_leermakers@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Femke Leermakers

• henk bezuijen

Goeiedag Marc,

Wij, shantykoor de Kaapstander uit Oudewater, zijn op zoek n aar een nieuwe dirigent. Onze huidige diregente gaat ons per september as. verlaten na vanaf de oprichting (6 jaar geleden) bij ons te zijn geweest. Zij heeft ons koor van niets tot op goede kwalitatieve hoogte weten te brengen. Wij genieten dan ook een goede bekendheid in shantyland en worden regelmatig uitgenodigd op maritieme festivals in binnen - en buitenland.

Wij repeteren op dinsdagavond in Oudewater van 8.00 - 10.00 uur.

Ons koor bestaat uit 40 mannen en vrouwen en ons orkest bestaat uit 2 accordeons, een trekzak, een gitaar, een mandoline, een fluit en een trom.

Graag nodig ik je uit om eens kennis te komen maken. De sfeer is fantastisch!! Hetgeen je op onze site kunt zien. www.kaapstander.nl

Graag tot horens,

Henk Bezuijen

Th. Elsenstraat 18

3417WZ Montfoort

tel. 0348473895

penningmeester

• Marc Sierens

Mevrouw Leermakers

Dank voor de interesse maar ik denk niet dat ik de dirigent ben die jullie zoeken. Ik ben namelijk uitsluitend bezig met het grote symfonische en vocaal-symfonische werk uit de 19de en begin 20ste eeuw.

Vriendelijke groet

Marc Sierens