Enthousiaste dirigent zoekt (gospel)koor, Twente en omstreken

• Marloes Greevink

Ik ben een dirigente van 24 jaar, bijna afgestudeerd aan het conservatorium (bijvak koordirectie), en heb nog plek voor een koor.

Ik zoek een enthousiast koor, dat graag vooruitstreeft en lekker wil zingen. Mijn voorkeur gaat uit naar gospel-, pop- en rock-koren. Het liefst begeleid door een combo/band, zodat we samen lekker muzikaal bezig kunnen zijn!

Zijn jullie het koor dat mij zoekt? Neem dan contact op.

De dinsdag en vrijdag zijn helaas al bezet…

Groetjes, Marloes

• Astrid de Jong

Hallo Marloes,

Wij zijn een enthousiast koor uit Lonneker (Gem. Enschede dus) dat heel graag een dirigent wil. We zingen 1x per maand in de St. Jacobus de Meerdere Kerk in Lonneker en je kunt met ons veel kanten uit. We hebben een muziekgroep met 5 gitaristen en 1 organist. De leeftijden zijn van ± 15 tot 50 jaar.

Ons koor bestaat dit jaar 35 jaar en we willen graag nog een hele tijd door.

Wil je nog iets meer weten dan kun je mij bereiken op 053-4330946. Hopelijk hoor ik iets van je.

• hester assink

Hoi Marloes,

Wij zijn een enthousiast koor uit Buurse, vlakbij Enschede en repeteren op de donderdag avond. Wij zingen een uitgebreid repertoir en meestal drie stemmig. Wij zijn een katholiek jong volwassenen koor bestaande uit 22 leden en een organist. De leeftijd varieert van 20 tot en met 45 jaar. Tijdens uitvoeringen worden we vaak begeleidt door een fluitist en soms een drummer.

Lijkt het je wat dan hoor ik graag van je .

Groetjes Hester (06-50482830)

• Marloes Greevink

Hoi Astrid,

Ik ben wel heel benieuwd naar jullie repertoire, zou je me misschien een lijst kunnen mailen?

Groetjes, Marloes

• Marloes Greevink

Hoi Hester,

Ik ben heel benieuwd naar jullie repertoire, zou je me een repertoirelijst kunnen opsturen?

En hebben jullie ook een begeleider (piano, orgel) of zingen jullie a capella?

Groetjes, Marloes Greevink

• Hester

Hoi Marloes,

Wij hebben een begeleider. Hij speelt zowel op het kerkorgel als op een electronische piano die beiden in de kerk aanwezig zijn. Tijdens uitvoeringen worden wij naast onze pianist/organist vaak bijgestaan door een fluitist. Bij speciale uitvoeringen worden wij tevens begeleid door een drummer en soms een synthecizer (ben even de spelling kwijt).

Ons repertoir is zeer uitgebreidt. Wij zingen Gospel (bijvoorbeeld Oh happy day) Pop (bijvoorbeeld Top of the world, Another day in paradise, you´ve got a friend, Thank for the music, kerkliederen (soms traditioneel en soms modern: bijv stille nacht, U zij de glorie, Blijf mijnabij op de melodie I bless the day, Onze vader verschillende melodieen. en nog veel meer. Wij zingen zowel een, twee als driestemmig ondanks dat we enkel vrouwelijke zingende leden hebben).

Mocht je meer willen weten, bel me gerust. Mijn telefoonnummer is 074-2420604 of bgg 06-50482830.

Hoop iets van je te horen.

Groetjes

Hester

• hester assink

Hoi Marloes. Ben je nog geinteresseerd in ons koor. Ik hoor graag van je.

• Marloes Greevink

Hoi Hester,

sorry voor het late reageren, maar ik heb mijn tijd alweer op kunnen vullen. Ik raad jullie aan om een advertentie op te hangen op het conservatorium. Er zijn altijd wel studenten die een koor willen dirigeren.

Succes met jullie zoektocht naar een andere dirigent!

Groetjes, Marloes