Dirigent zoekt koren.

• Jan

Vakdirigent met einddiploma koordirectie, speelt piano en orgel, zoekt koren.Er zijn nog enkele avonden vrij.Fungeer tegelijk als repetitor en dirigent.

Heb ervaring met alle koorstijlen, a cappella, oratoria met orkest ,zowel religieus als profaan. Waag er graag een mail aan!!! Afstanden spelen geen rol.Wie weet…..

• Jacco Stam

Beste Jan,

Voor een nieuw op te richten gospelkoor in de regio Heesch (NB) zijn wij vanaf september op zoek naar een dirigent (woensdag of donderdagavond).

Indien interesse, laat het graag even weten

Jacco Stam

06-18883186

• Anita Mocking

Hallo Jan,

misschien zijn wij wel het koor dat je zoekt! Het lijkt me wel handig om te weten waar je vandaan komt. Wij zijn een koor bestaande uit ca. 15 personen (dames) waarvan de helft 15 jaar zangervaring heeft. Wij hebben een zeer veelzijdig repertoire. Neem maar eens contact met me op.

Anita Mocking 0343-576535

• Femke Leermakers

Beste Jan,

Ons koor (Jokola), een jongerenkoor uit Veghel (Noord-Brabant) zoekt met spoed een dirigent. Wij repeteren op vrijdagavond van acht uur tot half tien. Jokola bestaat uit 25 leden tussen de 15 en 35 jaar oud. We verzorgen een maal per maand de heilige mis in de Lambertuskerk en gaan buiten die missen regelmatig op stap. Als je meer informatie wilt, kun je me mailen of bellen: email: fpm_leermakers@hotmail.com, telefoon: 06-20736807.

Groeten,

Femke LeermakersJan schreef:

• Astrid de Jong

Hallo,

ook wij zijn op zoek naar een nieuwe dirigent. Ons koor Together bestaat uit 30 leden van ± 15 tot 50 jaar. We zingen 1 x per maand in de St. Jacobus de Meerdere kerk in Lonneker Gem. Enschede. Onze repetitieavond is maandag maar daar is over te praten. Het koor bestaat dit jaar 35 jaar en we willen graag nog een hele tijd verder. We hebben een muziekgroep met 5 gitaristen en een organist.

Uit uw bericht werd me niet duidelijk waar u woont dus ik probeer het maar gewoon. Hopelijk hoor ik iets van u. Mijn telf.nr. is 053-4330946.

• henk bezuijen

Goeiedag Jan,

Wij, shantykoor de Kaapstander uit Oudewater, zijn op zoek n aar een nieuwe dirigent. Onze huidige diregente gaat ons per september as. verlaten na vanaf de oprichting (6 jaar geleden) bij ons te zijn geweest. Zij heeft ons koor van niets tot op goede kwalitatieve hoogte weten te brengen. Wij genieten dan ook een goede bekendheid in shantyland en worden regelmatig uitgenodigd op maritieme festivals in binnen - en buitenland.

Wij repeteren op dinsdagavond in Oudewater van 8.00 - 10.00 uur.

Ons koor bestaat uit 40 mannen en vrouwen en ons orkest bestaat uit 2 accordeons, een trekzak, een gitaar, een mandoline, een fluit en een trom.

Graag nodig ik je uit om eens kennis te komen maken. De sfeer is fantastisch!! Hetgeen je op onze site kunt zien. www.kaapstander.nl

Graag tot horens,

Henk Bezuijen

Th. Elsenstraat 18

3417WZ Montfoort

tel. 0348473895

penningmeester

• M.tol

Ons popkoor Afslag Edam te Edam is op zoek naar en nieuwe dirigent. Onze huidige dirigent heet aangegeven na 7 jaar te willen stoppen > heeft het te druk.

meer weten ? Mail even !!!

Groetjes MOnique

• hester assink

Hoi Jan,

Ik zag je berichtje op het prikbord staan en dacht daar kan ik wel een mailtje aanwagen. Wij zijn een Katholiek jong volwassenen koor uit Twente en zoeken een dirigent die de puntjes op de i kan zetten. Ons koor bestaat uit 22 leden en een organist en de leeftijd varieert van 20 tot en met 45 jaar. Ons repertoir is zeer veelzijdig en wij zijn gewend drie stemmig te zingen. Ik hoor graag van je.

Hester

• Tanja

Beste Jan,

Ben jij degene die wij zoeken voor onze gospelgroep Ichthus uit Nijverdal? Spreekt onderstaande bericht jou aan twijfel dan niet en neem contact met ons op!!

Gospelgroep Ichthus uit Nijverdal zoekt een enthousiaste,ambitieuze en dynamische dirigent met goede oren! Wij verkondigen op een veelzijdige manier het evangelie. Ons bijzondere repertoire varieert van pop, rock, klassiek, dance tot rap, blues, jazz en natuurlijk black gospel. Ben jij of ken jij die nieuwe dirigent?

Of heb je goede tips/suggesties?

Help ons dan!!!

Bel of mail:

0548 - 610137 (Henri Aal)

Henri_Aal@hotmail.com

• Cathy Jongen

Beste Jan,

wij, een beginnend Helmonds koor, zoeken m.i.v. September een dirigent wegens vertrek naar het buitenland van onze huidige dirigent. Ons repertoire: wij zijn nog zoekend, liefst licht populair. Wij repeteren op dinsdagavond.

Vriendelijke groet,

Cathy Jongen

tel. 0492 - 515699