dirigente zoekt koren provincie utrecht/gelderland

• eline

Bent u een kerkkoor, christelijk koor, gem. zangvereniging, jongerenkoor of gospelkoor en op zoek naar een dirigente??? dan ben ik op zoek naar u/jullie!!!!

Ik heb op dit moment al 3 jaar een kinderkoor, maar elk jaar gaan de grote kinderen( logisch) er weer van af en komen er kleintjes bij, wat inhoud dat je met een kinderkoor elk jaar van onderaf aan moet beginnen. Ik ben toe aan meer uitdaging!!!

Verder vervang ik vaak zieke dirigenten, wat erg goed bevalt! Maar als zo'n periode van oefenen van en ook vaak een uitvoering met zo'n koor erop zit, en de dirigent ( gelukkig) weer beter is, vind ik het altijd jammer dat ik het koor weer moet verlaten.

Vandaar dat ik op zoek ben naar mn eigen koren!

u kunt mij per mail bereiken: sempervirens@hotmail.com

en telefonisch: 06-52342331

hartelijke groet: eline otte

• kamerkoor Existe (Utrecht)

Wij zagen uw aanbod op het prikbord staan en willen graag met u in gesprek. We zullen eerst wat meer informatie geven over ons koor:

Wij zijn Kamerkoor Existe en bestaan sinds november 2003. We hebben momenteel 9 leden (4 sporanen, 3 alten en 2 heren) in de leeftijd van 20 tot 31 jaar . We zingen een uiteenlopend repertoire van pittige canons tot rustige nummers als Tears in heaven. We zijn van plan om vlak voor of na de zomer een eerste concert te gaan geven.

Momenteel hebben we nog een dirigent, maar hij kan ons niet zo lang meer blijven begeleiden, vandaar dat wij op zoek zijn naar een andere dirigent!

Graag horen we van u of u interesse hebt via dit email adres of via de telefoon: 0651684032 (Marc Quik).

Met vriendelijke groet,

Kamerkoor Existe

• henk bezuijen

Goeiedag Eline,

Wij, shantykoor de Kaapstander uit Oudewater, zijn op zoek n aar een nieuwe dirigent. Onze huidige diregente gaat ons per september as. verlaten na vanaf de oprichting (6 jaar geleden) bij ons te zijn geweest. Zij heeft ons koor van niets tot op goede kwalitatieve hoogte weten te brengen. Wij genieten dan ook een goede bekendheid in shantyland en worden regelmatig uitgenodigd op maritieme festivals in binnen - en buitenland.

Wij repeteren op dinsdagavond in Oudewater van 8.00 - 10.00 uur.

Ons koor bestaat uit 40 mannen en vrouwen en ons orkest bestaat uit 2 accordeons, een trekzak, een gitaar, een mandoline, een fluit en een trom.

Graag nodig ik je uit om eens kennis te komen maken. De sfeer is fantastisch!! Hetgeen je op onze site kunt zien. www.kaapstander.nl

Graag tot horens,

Henk Bezuijen

Th. Elsenstraat 18

3417WZ Montfoort

tel. 0348473895

penningmeester

• m de graaf

Goedendag Eline

WIJ zijn inspiration een zang/gospelkoor uit Terwolde

wij zijn een gemengd koor van ruim 20 leden

we treden het hele jaar door op .O.a

in bejaarden-en verpleeghuizen tijdens kerkdiensten en diverse zangersevenementen.Ook staan wij ieder jaar op het Charles Dickens festijn in Deventer.ons repertior bestaat uit

gospels,christmas carols,populair,en musicals.

heb je belangstelling of wil je meer weten bel dan naar.

marjan de graaf tel:06-16514193

• marieke

beste Eline Otte

Wij zoeken nog een dirigente. Onze advertentie staat op dit prikbord Geplaatst op: 22-07-2004 Door: Cantus Obliquus 

Groetjes Marieke

• eline

beste mensen,

die op mijn vraag hebben gereageerd, lk heb de berichten uit dit draadje niet in mijn outlook postvak ontvangen. toevallig kom ik dit draadje tegen en wilde twee oproepen waar ik dus niet op heb gereageerd, mijn excuses aan bieden!

mochten jullie alsnog iemand zoeken: laat het me weten aub!!

sempervirens@wanadoo.nl

hartelijke groet: eline