dirigent zoekt koor op dinsdagavond, ook overdag

• Irene Hagemans

dirigent zoekt koor, repetitie avond dinsdag, kan ook overdag

geen kerkkkoor, geen paaswake's en kerstnachtvieringen

• henk bezuijen

Geachte Mevrouw Hagemans,

Namens Shanty Koor de Kaapstander reageer ik op uw advertentie. Wij zijn een gemengd shantykoor bestaande uit 40 leden en bestaand 6 jaar. In shanty land zijn wij geen onbekende en kijken tot nu toe terug op een prachtige periode waarin wij kwalitatief sterk gegroeid zijn. Wij repeteren op dinsdagavond in Oudewater (onze thuisbasis) van 8 - 10.00 uur.

Ter ondersteuning hebben wij als lid aan onze vereniging verbonden 2 accordeonistes, een trekzak speelster, een gitarist, een mandoline speler en iemand die de grote trom beroerd. Sinds kort draait op proef een fluitspeelster mee.

Onze huidige dirigente verlaat per september as. ons koor, nadat zij vanaf de oprichting bij ons dirigeerde en ons op onze huidige kwalitatief goede hoogte heeft gebracht.

Graag willen wij met u in contact komen.

namens het bestuur

Henk Bezuijen

penningmeester

tel. 0348473895

adres; Th. Elsenstraat 18

3417WZ Montfoort

ps: onze site: www.kaapstander.nl

• Fred Temminck

Wij zoeken voor de dinsdagavond een dirigent. Lichte genre, optredens vaak in jeugddiensten op zondagavond.

• kamerkoor Existe (Utrecht)

wel jong net gestart kamerkoor in Utrecht met uiteenlopend repertoire die af en toe optreedt in de kerk als tegen prestatie voor de gratis repetitieruimte??

En kan je een salarisindicatie geven?

groetjes Kamerkoor Existe

• Irene Hagemans

WAAR ZITTEN JULLIE, IK DOE GEEN PAASWAKE'S EN KERSTNACHTVIERINGEN, DAAR HEB IK AL KOREN VOOR.

• Irene Hagemans

SALARIS INDICATIES KUN JE OPVRAGEN BIJ UNISONO, VOOR MIJ KOMT DAT NEER OP 28,35 EURO PER UUR.

• Marianne Bots

Ik ben voorzitter van Gemengd Koor Estrade uit Someren(N.Br.) In welke regio zoek je een koor? Wij zijn nl. dringend op zoek naar een dirigent(e), omdat onze huidige dirigent zeer plotseling door drukke buitenlandse optredens de samenwerking met ons beëindigd heeft.

Wij zingen popmuziek en musicalnummers. Hebbben geen vaste pianist of combo.

Je kunt voor verdere informatie ook met mij contact opnemen per telefoon:0493-496223/06-54691149.

Alvast bedankt voor een reactie.

• Cathy Jongen

L.s.,

wij, een beginnend Helmonds koor, in principe licht populair, maar nog zoekend naar eigen stijl, zoeken op dinsdagavond een dirigent m.i.v. september 2004(wegens vertrek naar buitenland van huidige dirigent)

Wij repeteren in het wijkcentrum waar een piano aanwezig is.

Vriendelijke groet,

Cathy Jongen

tel/0492-515699