dirigent zoekt koor, repetitie avond dinsdag, kan ook overdag
geen kerkkkoor, geen paaswake's en kerstnachtvieringen
Geachte Mevrouw Hagemans,
Namens Shanty Koor de Kaapstander reageer ik op uw advertentie. Wij zijn een gemengd shantykoor bestaande uit 40 leden en bestaand 6 jaar. In shanty land zijn wij geen onbekende en kijken tot nu toe terug op een prachtige periode waarin wij kwalitatief sterk gegroeid zijn. Wij repeteren op dinsdagavond in Oudewater (onze thuisbasis) van 8 - 10.00 uur.
Ter ondersteuning hebben wij als lid aan onze vereniging verbonden 2 accordeonistes, een trekzak speelster, een gitarist, een mandoline speler en iemand die de grote trom beroerd. Sinds kort draait op proef een fluitspeelster mee.
Onze huidige dirigente verlaat per september as. ons koor, nadat zij vanaf de oprichting bij ons dirigeerde en ons op onze huidige kwalitatief goede hoogte heeft gebracht.
Graag willen wij met u in contact komen.
namens het bestuur
Henk Bezuijen
penningmeester
tel. 0348473895
adres; Th. Elsenstraat 18
3417WZ Montfoort
ps: onze site: www.kaapstander.nl
Ik ben voorzitter van Gemengd Koor Estrade uit Someren(N.Br.) In welke regio zoek je een koor? Wij zijn nl. dringend op zoek naar een dirigent(e), omdat onze huidige dirigent zeer plotseling door drukke buitenlandse optredens de samenwerking met ons beëindigd heeft.
Wij zingen popmuziek en musicalnummers. Hebbben geen vaste pianist of combo.
Je kunt voor verdere informatie ook met mij contact opnemen per telefoon:0493-496223/06-54691149.
Alvast bedankt voor een reactie.
L.s.,
wij, een beginnend Helmonds koor, in principe licht populair, maar nog zoekend naar eigen stijl, zoeken op dinsdagavond een dirigent m.i.v. september 2004(wegens vertrek naar buitenland van huidige dirigent)
Wij repeteren in het wijkcentrum waar een piano aanwezig is.
Vriendelijke groet,
Cathy Jongen
tel/0492-515699
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?