ZANGPEDAGOGE DIRIGENTE ZOEKT KOOR, MANNENKOOR OOK LEUK IDEE, GEEN KERKKOOR, REPETITIE AVOND DINSDAG AVOND OF OVERDAG
OOK GEEN PAASWAKES EN KERSTNACHT MISSEN WANT DAARMEE ZIT IK AL VOL
ONGEVING NIJMEGEN, NOORDLIMBURG, BRABANT OOST.
Hallo Irene, sparkle uit grave is ontzettend op zoek naar een dirigent(e) wij zingen up-tempo numers maar willen ook graag verrassen met gospels en of folk muziek zijn niet kerkgebonden . Wij staan nog in de kinderschoenen dat kan een uitdaging zijn, en we zijn gewoon erg leuk. We vinden performen en presteren van evenveel waarde we repeteren nu nog op donderdag avond maar kunnen in overleg ook op een andere avond . ik hoop dat ik wat ven je hoor de hartelijke groeten van Lonneke (SPARKLE)Irene Hagemans schreef:
>
> ZANGPEDAGOGE DIRIGENTE ZOEKT KOOR, MANNENKOOR OOK LEUK IDEE,
> GEEN KERKKOOR, REPETITIE AVOND DINSDAG AVOND OF OVERDAG
>
> OOK GEEN PAASWAKES EN KERSTNACHT MISSEN WANT DAARMEE ZIT IK
> AL VOL
>
> ONGEVING NIJMEGEN, NOORDLIMBURG, BRABANT OOST.
Hay Lonneke,
Ik ben een Klassiek opgeleide zangpedagoge
Ik heb echter wel affiniteit met eens iets anders dan klassieke liederen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de dinsdagavond, omdat dat mijn enige nog vrije avond is in de week. Bovendien is Grave ook niet zo ver weg.
Ik wil het best met jullie proberen. Ik heb vroeger ook al eens voor een popkoor gestaan, en zelf ben ik begonnen met zingen in een Jongerenkoor in de kerk.
Je kunt mij altijd Mailen en / of bellen
024 3974927
tot hoors.
Dag Irene,
wij zijn een kervers koor uit Helmond, staan nog open voor allerlei muziekstijlen ( neigend naar licht populair, zeker geen kerkkoor) Tot nu toe onder leiding van een enthousiaste dirigent (sinds half januari) die helaas na de grote vakantie naar het buitenland vertrekt. Tot nu toe zijn we met 13 vrouwen en 1 man. (hopelijk volgen er meer)
Sommigen hebben al koor-ervaring, anderen zijn nog onervaren.
Gemiddelde leeftijd is 40 jaar. Al met al een uitdaging, lijkt me.
We repeteren op dinsdagavond, piano is aanwezig.
Hopelijk horen we van je!
contactpersoon,
Cathy Jongen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?