Dirigent heeft plaats voor koor

• Dirigent-Pianoman

Professionele koordirigent (ook pianist en arrangeur) heeft ruimte voor een koor op woensdagavond (zaterdag- en maandagavond bespreekbaar).

Ruime ervaring met allerlei soorten koor (van cantorij tot oratorium).

Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar een kamerkoor, vrouwenkoor, (prot/ref) gemengd koor.

Breed repertoire: klassiek, kerkmuziek (oud en nieuw), all-round Bach-tot-Beatles, maar géén gospel, barbershop, opera/operette.

Omgeving Zwolle, Amersfoort, Gelderland, Overijssel.

Wie biedt mij een nieuwe uitdaging?? Alle reacties zijn welkom!

Jan

• Sparkle

He die Jan, en ja sparkle hèt leukste koor uit grave heeft een dirigent nodig (heel hard) in deze buurt van nederland zijn de dirigenten bijna uitgestorven. Ons repertoire vanaf de jaren 60 tot nu we willen ook graag verrassen door er andere nummers bij te zingen b.v. folk en ja een gospel. Wij willen nu eens gaan repetern voor een publiek optreden (grote wens) maar eerst een dirigent , heb je belangstelling mail me dan gerust groetjes Lonnke

• Astrid de Jong

Hallo Jan,

wij zijn een enthousiast gemengd kerkkoor met 30 leden van ± 17 t/m ± 50 jaar en zijn op zoek naar een nieuwe dirigent. We zingen in de kerk in Lonneker een dorp tussen Enschede en Oldenzaal. Ons koor bestaat dit jaar 35 jaar en we willen graag nog even verder. We staan open voor verandering.

Onze muziekgroep bestaat nu uit een organist en 5 gitaristen.

We nodigen u graag uit om eens naar ons te komen luisteren.

Hopelijk horen we van u.

Astrid de Jong

• Dirigent-Pianoman

OK, ik heb direct gemaild, en dan..????????

• A Gentle Singer

Beste Jan,

Met ingang van augustus 2004 zit het close-harmony/barbershopkoor The Gentle Singers uit Oldenzaal zonder dirigent.

Momenteel hebben we 10 leden (2 tenoren, 3 bassen, 2 bari's, 3 leads).

Onze huidige repetitieavond is maandag.

Gaarne informatie of je nog beschikbaar bent cq of je interesse hebt.

mvg

Joop DekkerDirigent-Pianoman schreef:

• Dirigent-Pianoman

Hallo Joop,

Ik ben wel beschikbaar, maar zoals ik ook in mijn advertentie schreef heb ik géén affiniteit met barbershop. Sorry!

Succes!

• marieke

Ons koor zoekt ook een dirigent, Er staat een oproepje op dit prikbord Geplaatst op: 22-07-2004 Door: Cantus Obliquus 

Hierin staat alle benodigde informatie!

Groetjes marieke