dirigente gezocht

• c. oortgiese

Enthousiast (gemengd) koor te almere zoekt na de zomer nieuwe dirigent(e).

We zingen iedere woensdag te almere. We zoeken een dirigent die ons wil helpen het reptoire uit te breiden. Wie durft deze uitdaging aan.

• Lansdorp

durven jullie een andere rep.avond ook aan, dan ben ik, dirigent/musicoloog beschikbaar om jullie wegwijs te maken en het repertoire verder uit te bouwen???

• c. oortgiese

Helaas zitten we in een erg goede oefenruimte met veel faciliteiten en service, helaas is deze niet op andere avonden beschikbaar voor ons. Dus helaas gaat dat niet….

• Leo Prinz

Goede middag,

voordat ik mij beschikbaar kan stellen gaarne antwoord op enkele vragen:

1. hoeveel mensen

2. stemmenverdeling plusminus

3. voorbeelden huidig repertoire

3. vergoeding die beschikbaar is

dank u wel en u hoort snel van mij nadat ik de antwoorden

heb ontvangen. (leoleo@quicknet.nl)

L.Prinz

• c. oortgiese

Goedemorgen,

Uw email adres kan ik helaas niet bereiken ik krijg hier een foutmelding op dat deze niet aanwezig is. Graag een ander contactadres.

gr.

c. oortgiese

• Leo Prinz

Goiede morgen

sorry voor de type-fout

moet zijn lenleo@quicknet.nl

dank je wel

Leo Prinz

• Elisabeth van Duijn

Ik heb in eerste instantie interesse in deze vacature. Ik zou wel graag wat meer willen weten over het koor, zoals: welke muziek hebben jullie tot nu toe gezongen, hoe is het nivo van het koor (kwaliteit van de stemmen, kunnen mensen noten lezen), in hoeverre zijn mensen bereid om thuis ook iets voor het koor te doen aan voorbereiding, etc. Ik rond deze week de Meerjarige Dirigentenopleiding af bij Unisono en ga volgend jaar koordirektie studeren aan het Rotterdams Conservatorium. Ik heb twee koren: een kinderkoor en een cantorij. Ik treedt ook op als solozangeres en leg zodoende in de repetities ook accenten op het stemgebruik. Ik speel nog niet zo goed piano dat ik de repetities daarmee kan begeleiden. Mijn ervaring is dat een a capella repetitie ook heel goed verloopt, en zelfs veel beter is voor het koor omdat men zich dan meer moet concentreren.

Ik ben benieuwd naar uw reaktie. Elisabeth van Duijn

• Peter Rigter

Geachte c. oortgiese,

Reagerende op uw advertentie kan ik u mededelen dat ik op woensdagavond nog de mogelijkheid heb om in Almere mijn werkzaamheden eventueel uit te breiden.

Als gediplomeerd dirigent geef ik op dit moment leiding aan meerdere koren in verschillende stijlen (kamerkoren, gospel en pop).

Als u interesse heeft kunt u contact met mij opnemen via mijn E-mailadres: peter.rigter@hetnet.nl

Mogelijk kunnen we kennis maken om het e.e.a. te bespreken en het koor te ontmoeten.

met vriendelijk groet,

Peter Rigter.