dirigent heeft woensd avond beschikbaar

• Kees Blauw

Een dirigent met vele jaren directie-ervaring met

meest swingende (musical)-(pop)-(rock) koren, regio Noord-Holland

Ik heb zelf ook veel repertoire beschikbaar en ik speel ook piano.

Schrijf mij en we praten daarna verder.

In overleg wordt een redelijke vergoeding gevraagd

• A.P.Schoen

Geachte heer Blauw,

Naar aanleiding van uw advertentie breng ik het volgende onder uw aandacht:

Het gemengd koor St. Ceacilia zoekt met ingang van 1 September een dirigent.

Wie neemt de uitdaging aan om op professioneel niveau met ons muziek te maken??

Het koor:

40 leden, met een breed repertoir, zoals missen van Mozart, gretchaninoff, Haydn, Kaldara, Bruckner, Gruber, Eberlin, requiem Faure, diverse motetten.

Nederlandse gezangen en liederen van o.a. Oosterhuis en Oomen.

Naast de dirigent hebben wij een vaste organist.

Plaats:

Wij zijn verbonden aan de parochie kerk van Maria Magdalena in Wormer.

Er wordt op woensdag avond in de kerk gerepeteerd en 3 van de vier zondagen in de maand wordt de zondagmorgendienst door ons liturgisch ingevuld.

Wormer is een plaats ten Noorden van Zaandam (Zaanstad) +/- 20 Km boven Amsterdam.

Graag komen wij in contact met een beroeps- dirigent of studerend hiervoor.

Uw reactie bijvoorkeur naar bovengenoemd e-mail adres of telefonisch.

tel. nr. 075-6313377

• Suzan

Gezocht: dirigent/muzikaal begeleider

Voor een meerstemmig vrouwenkoor uit Heiloo. Ons repertoire bestaat voornamelijk uit Engelstalige popmuziek. Wij reperteren op de woensdagavond en treden zo’n 4 tot 5 keer per jaar op.

Voor meer informatie kunt U contact opnemen met Veronique Beerepoot, telefoon: 072-5335673.

Voor een eerste, snelle digitale kennismaking klik op: home.hetnet.nl/~spijkergoed.

• carla Voskamp

Men Blauw,

Wij Les Sirénes, een interkerkelijk koor uit De Lier(gemeente Westland) zijn op zoek naar een dirigent op de Woensdagavond. Wij zijn een gemengd koor van 80 leden in de leeftijd van 30-55jaar.

wij treden voornamelijk op in kerkdiensten en daarnaast ook in verzorgings/bejaarden tehuizen. Ook op feesten, en b.v aubades met konninginnedag zitten in ons programma.

met elkaar proberen we ongeveer een 20 maal op te treden per jaar.

mocht u ons digitaal willen bewonderen ga dan naar:www.lessirenes.nl

voor een mooi overzicht van ons koor en optredens.

mocht u interresse hebben laat het dan weten, waarna ik u per brief verdere informatie over ons koor kan verstrekken.

met vriendelijke groet

Carla Voskamp.

• Jansen en co

Hoi,

Heeft u toevallig nog een avond beschikbaar?