Invaldirigent gezocht

  • Marlous Smit

    Voor mijn twee gemengde koren op Goeree-Overflakkee zoek ik een bevlogen dirigent(e), die vlak voor en na de zomervakantie wat repetities van me kan overnemen. Ik ben zelf enkele maanden uit de roulatie door een buikoperatie.

    Interesse? Ik hoor het graag!

    Marlous Smit

  • Patrick van Dessel

    Hallo Marlous,

    Ik ben zelf dirigent van diverse koren in Zevenbergen Klundert en Dordrecht. Graag wilde ik weten op welke dag jullie repeteerden zodat ik kan bepalen of ik één of misschien beide koren kan overnemen van je zodat de repetities door kunnen gaan. Laat het me maar even weten.

    Groetjes

    Patrick van Dessel

  • Marlous Smit

    Hoi Patrick,

    We repeteren op dinsdag- en donderdagavond - dat had ik natuurlijk beter meteen in de advertentie kunnen zetten ;-)

    Groetjes,

    Marlous

  • Patrick van Dessel

    Hallo Marlous,.

    Dan moet ik helaas verstek laten gaan,…sorry. Succes met de zoektocht.

    Groetjes

    Patrick

  • rien verwijs

    Hoi Marlous,

    Wil je me per e-mail iets meer vertellen over je koor op donderdag.

    Wellicht kan ik je helpen.

    Groet

    Rien Verwijs

  • Koren

    Voor diverse koren in Zuid Holland  ben ik bezig een invallijst te creeeren.

    Wij werken met muziekbanden en niet met noten lezen.

    Ben jij dirigent, muzikaal leider of zangcoach en wil je daarmee graag aan de slag

    maar niet continue.

    Of wil je meer informatie

    Neem dan contact met ons op voor meer informatie of laat je plaatsten op onze invallijst 

    Schrijf je naam en kwalificatie's  op en zend deze naar korensound@gmail.com.

    Wij nemen dan via mail contact met u op.

    Indien er langere tijd wordt ingevallen werken wij met VOG.

  • Koren

    Vrijwilliger met enthousiasme voor zang=12.0pt Vrijwilliger gezocht voor de wekelijkse zangmiddag op vrijdagmiddag. Voor de vrijdagmiddag zijn wij op zoek naar een vrijwilliger die ons wil ondersteunen bij de zangmiddag. Tijdens deze activiteit zullen er zowel liedjes van vroeger als bekende melodieën worden gezongen zowel Engels als Nederlandstalig.De zang wordt begeleidt middels muziekbanden.Deze wordt u aangeleverd tijdens aanvang. Aanvang zangmiddag : 14.00 uur tot 16.15 uurInclusief een pauze

    Taken:

    •Vergezellen en begeleiden van leden tijdens de zang.

    Voor deze vrijwilligersfunctie staan de volgende verwachtingen centraal:

               - U dient in het bezit te zijn van een laptop    - U dient een VOG te halen bij de gemeente, welke vergoedt wordt door de        Stichting            

         -Het leuk vinden om met ouderen te werken

         -Goed kunnen communiceren en luisteren

         -Goed in teamverband kunnen werken Wij zien graag uw reactie tegemoet op korensound@gmail.com