Dirigent Utrecht gezocht

• Pauline Brenninkmeijer

Welke enthousiaste dirigent heeft nog een plekje vrij voor ons koor: Windkracht 8. Ook al doet de naam dat vermoeden, we zijn GEEN zeemansliederenkoor. We zijn een meerstemmig koor, en vormen een hecht groepje van ca. 23 mensen van boven de vijftig, meest vrouwen, die vooral heel veel plezier hebben in zingen en dat nu al meer dan 12 jaar doen op een plek in Utrecht Oost. Onze huidige dirigente is helaas genoodzaakt te stoppen wegens te drukke werkzaamheden. Bijzonder is dat wij repeteren op de ZONDAGOCHTEND, 1 x per 3 weken. Dus dat is niet zo vaak. Ons repertoire is zeer gevarieerd: van klassiek tot wereldmuziek tot pop, alles wat ons ontroert en/of blij maakt. Wij laten ons ook een beetje meeslepen door de dirigent.

Als dit alles je aanspreekt, wil je me dan mailen? We beschikken niet over een website. Eventueel kun je referenties krijgen van bijv. de huidige dirigente, als je je wat beter wilt laten informeren.

met vriendelijk groet,

Pauline Brenninkmeijer.

• Svetlana Terpougova

Ik ben een koordirigente met conservatorium diploma. Ik heb nog plats voor een koor.

Met vriendelijke groeten, Svetlana Terpugova

• cecile van der heijdt

Beste heer/mevrouw

Graag wil ik meer weten over jullie repertoir,wijze van repeteren,duur van repetitie ,optredens,reiskosten etc.

Ik heb 3 jaar ervaring met een 4 stemmig koor en kom uit Breda.

Ik ben 48 jaar en heb C

onservatorium piano gedaan.

Graag hoor ik van jullie

Vriendelijke groeten

Cecile van der heijdt

• A.Th.M.v.Nierop

Las jullie vacature,

neem contact op dan kunnen we kijken wat we hiermee kunnen!

groeten , Ton van nierop

schapenweide 12

2727 HW Zoetermeer

079 3413817

• Pauline Brenninkmeijer

Beste Svetlana,

Wil je me je telefoonnummer mailen op mijn e-mailadres: info@artstream.nl. Dan kunnen we even bellen.

vriendelijke groet,

Pauline.

• Pauline Brenninkmeijer

Beste Cecile,

Wil je me je telefoonnummer mailen op mijn e-mailadres: info@artstream.nl. Dan kunnen we even bellen.

vriendelijke groet,

Pauline.

• Josée van den Heuvel

Beste mevr. Brenninkmeijer,

Hierbij laat ik weten belangstelling te hebben voor uw koor. Ik geef u mijn telefoonnummer, zodat wij informatie kunnen uitwisselen.

met vriendelijke groeten,

Josée van den Heuvel

• Josée van den Heuvel

Dan moet ik natuurlijk niet vergeten mijn telefoon nummer er ook bij te zetten:

035 6936546 06 12128487

• Anne-Kathrin Dern

Geachte mevrouw Brenninkmeijer,

ik zou graag aanvragen of uw koor nog steeds een dirigent zoekt. Ik ben namelijk heel geïnteresseerd aan dit baantje.

Op het ogenblik ben ik nog een derdejaars student aan het ArtEZ Conservatorium Arnhem maar ik ga nu door naar mijn Bachelor jaar. Mijn hoofdvak is “Compositie voor film en theater” met de bijvakken klassiek/jazz-pop piano, koordirectie en HaFa directie. Verder heb ik al verschillende zang bijvakken gehad. Vroeger heb ik zelf in meerdere kerk koren gezongen en ook nu zing ik in de groot koor van het conservatorium mee. Mijn ervaring wat dirigeren betreft is nog niet zo uitgebreid zoals bij een professionele dirigent. Ik heb voor mijn klassieke compositie docent die ook zijn master in koordirectie studeert sommige koorrepetities in Utrecht overgenomen. Verder heb ik de leiding van een pop-zangensemble (15 zangers) op het conservatorium overgenomen (Repetities + Optredens), een professioneel ensemble (strijkers, koper, piano, houdblazers) tijdens een opnamesessie in onze concertzaal gedirigeerd en over sommige weken het schoolorkest van mijn oude school overgenomen (Repetities + Optredens). Twee weken geleden mocht ik ook een Filmmuziek-Ensemble van onze jaarlijke vooropleidingswerkdagen overnemen.

Door mijn studie aan het conservatorium heb ik wel heel veel ervaring wat de werk met verschillende muzikanten betreft. Verder kan ik natuurlijk door mijn bijvak piano een koor altijd goed begeleiden en door mijn hoofdvak - speciaal door compositie, koordirectie, koor en muziekgeschiedenis - heb ik een heel grote repertoire kennis.

Ik hoop dat u deze mail in overweging neemt. Ik zou het namelijk heel fijn vinden om een vaste koor met heel verschillend repertoire overtenemen. Zo kan ik uw koor mijn muzikale sturing geven en tegelijkertijd mijn praktische ervaring wat koorleiding en directie betreft uitbreiden.

Met vriendelijke groeten,

Anne-Kathrin Dern

• Pauline Brenninkmeijer

Beste Anne-Kathrin,

Wil je je telefoonnummer mailen naar: info@artstream.nl. Dan kunnen we even bellen.

met vriendelijke groet,

Pauline Brenninkmeijer.